ولادیمیرپترویچ سرمربی تیم های ملی چین ،عراق و ستاره سابق بلگراد مدیر فنی تیم خونه به خونه مازندران از تیم های دسته اول جام آزادگان شد.
کد خبر: ۱۸۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 16 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، ولادیمیر پتروویچ متولد اول جولای 1955 در بلگراد یوگسلاوی ، یک مربی صربستانی است که در کشورش با نام مستعار ' پیزون ' شناخته می شود و آخرین بار نیز در سال های اخیر عهده دار مربیگری تیم ملی یمن بود.


این مربی صربستانی بازی خود را در 1971 در سن 16 سالگی با تیم ستاره سرخ بلگراد شروع کرد و با این تیم پنج بار قهرمان لیگ یوگسلاوی و شش بار قهرمان جام حذفی اروپا شد و توانست به فینال جام اروپا در سال 1979 نیز برسد.


سرپرست تیم خونه به خونه مازندران انتخاب ولادیمیرپترویچ مربی صربستانی را به عنوان مدیر فنی تیمشان تایید کرد وگفت که این مربی تا پایان نیم فصل دوم رقابت ها حدود 12 بازی دیگر خونه به خونه را همراهی می کند.


میرشاد ماجدی گفت که این مربی صربستانی هیچ مسئولیتی فراتر از مدیریت فنی در تیم خونه به خونه ندارد و اکیر میثاقیان با قدرت و قوت همچنان سرمربیگری این تیم رده سوم جدولی را تا پایان این فصل از رقابت های فوتبال دسته اول بر عهده خواهد داشت.


سرپرست سابق تیم استقلال تهران هدف اصلی مالکان متول تیم خونه به خونه مازندران برای به خدمت گرفتن این مربی خارجی و با سابقه فعالیت در تیم های ملی چین و عراق را تقویت بنینه فنی تیمشان برای رسیدن به رقابت های لیگ برتر اعلام کرد.


به گفته وی تصمیم باشگاه خونه به خونه مازندران برای به خدمت گرفتن مدیر فنی خارجی پس از آن اتخاذ شد که تیمشان در دو بازی هفته های بیست و پنجم و بیست و ششم رقابت های فوتبال جام آزادگان نتایج ضعیفی را در برابر ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان کسب کرد.


تیم خونه به خونه در بازی هفته بیست و پنجم در برابر ماشین سازی تبریز در بازی خانگی به تساوی دو بر دو رسید و در بازی خارج از خانه در برابر مس رفسنجان نیز بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.


تیم خونه به خونه مازندران هم اکنون از 26 بازی قبلی خود 44 امتیاز کسب کرد و در رده سوم جدول رقابت های فوتبال جام آزادگان قرار دارد و از این رقابت ها نیز سه تیم به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و خونه به خونه تا اینجای کار یکی از این سه گزینه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار