معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را از مؤلفه‌های اصلی حفاظت از سرمایه‌های اجتماعی برشمرد.
کد خبر: ۱۸۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 21 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی در ستاد صیانت از حقوق شهروندی تصریح کرد: صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی یکی از مؤلفه‌های اصلی حفاظت از سرمایه‌های اجتماعی به شمار می‌رود و باید برای افزایش رضایتمندی مردم با به‌کارگیری از بازرسان مجرب همت کنیم.

وی با اشاره به تشکیل این ستاد در استان افزود: ارزیابی از عملکرد سازمان‌های ذی‌ربط از اهداف تشکیل این ستاد است و فعالیت این ستاد باید زمینه رضایتمندی جامعه را فراهم کند و در ستاد خدمات اجرایی نیز به نیازمندی‌ها پرداخته می‌شود و در این استان نیز ستاد شکل‌گرفته است.

یونسی با تأکید بر اینکه مشکلات فراروی باید رفع شود، تصریح کرد: مردم رضایت صددرصدی از فعالیت سازمان‌ها ندارند و بررسی نشان می‌دهد که مردم از کارکرد کارگزاران درزمینهٔ عفاف و حجاب زیاد رضایت ندارند خواستار تلاش بیشتر برای رفع موانع فراروی شد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: سازمان‌های نظارتی باید ضعف و اشکالات را منعکس تا نسبت به رفع آن اقدام شود تا به مرز خودکنترلی جامعه دست‌یابیم و هرچه فضیلت اخلاقی و دانایی جامعه بیشتر و مردم مطالبه گر باشند، جامعه به سمت خودکنترلی بیشتر می‌رود.

وی نظارت بیشتر را هدف ستاد صیانت از حقوق شهروندی یادکرد و گفت: این کار با تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی پیگیری می‌شود.

یونسی بابیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند افزود: مردم باید اطمینان داشته باشند که مسئولان صادقانه و عاشقانه کار می‌کنند و علیرغم همه تمهیداتی که سازمان‌های ذی‌ربط فراهم کرده‌اند هنوز با اهداف عالیه فاصله‌داریم.

معاون استانداری مازندران با اشاره به حجم قابل‌توجه مسافران و گردشگران استان یادآور شد: استان مازندران با جاذبه‌های بی‌بدیل طبیعی و گردشگری که مظهری از کمال خداوند است، پذیرای مسافران زیادی است.

یونسی، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه لازم برشمرد و خواستار نظارت بیشتر بر اماکنی شد که به مردم ارائه خدمات می‌کنند.

وی نظارت جدی بر کار نانوانی ها را ضروری برشمرد و گفت: علاوه بر این اماکن عمومی باید زیباسازی و برای ارائه خدمات به مسافران آماده شوند.

یونسی، با بیان اینکه مازندران باید استان بدون متکدی باشد تصریح کرد: همکاران انتظامی و دستگاه های متولی باید نسبت به جمع آوری متکدیان از سطح شهر اقدام داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار