مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه کاندیدای مجلس دهم از مازندران به 158 نفر کاهش یافت، گفت: علی نجفی خوشرودی سفیر فعلی ایران در قرقیزستان از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه بابل منتقل شده است.
کد خبر: ۱۸۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 21 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، تنور تبلیغ انتخابات مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر در استان مازندران داغ شد و بیشتر مردم با حضور در ستاد کاندیدای مورد نظر خود سعی بر حمایت از آنها برای جلب نظر مردم دارند.

در روزهای اخیر تعداد کاندیدای مجلس دهم در استان مازندران رویه کاهشی به‌ خود گرفته و بسیاری از داوطلبان از ادامه رقابت انصراف دادند.

بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها از سوی بعضی از رسانه‌های استان در روزهای اخیر افزایش یافته و بعضی از آنها بدون هیچ پایه و اساسی اعلام به تایید صلاحیت‌های احتمالی می‌کنند.

مهرداد ابراهیمی اظهار کرد: از صبح امروز تاکنون دو نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان مازندران انصراف دادند.

وی تصریح کرد: یکی از داوطلبان از حوزه انتخابیه شهرستان بابل و دیگری از حوزه انتخابیه شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه از ادامه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه از روز تایید صلاحیت‌ها تاکنون 27 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان انصراف دادند، افزود: علی نجفی خوشرودی سفیر فعلی ایران در قرقیزستان از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه بابل با تایید شورای نگهبان منتقل شد.

این مسئول بیان کرد: کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران به 158 نفر کاهش یافت.

* رسانه‌ها از گمانه‌زنی‌های بی‌اساس خودداری کنند

ابراهیمی با بیان اینکه امروز هیچ تایید و صلاحیتی از سوی شورای نگهبان به دست ما نرسید، ادامه داد: نتایج تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در ساعات پایانی شب اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم فقط از مراجع قانونی پیگیر تایید صلاحیت‌ها باشند و رسانه‌ها از گمانه‌زنی‌های بی‌اساس خودداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار