کد خبر: ۱۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 04 April 2015
نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: 14 کشتی‌گیر استان برای حضور در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دعوت 14 کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی اظهار کرد: 25 کشتی‌گیر به این اردو دعوت شدند که 14 کشتی‌گیر از مازندران هستند.

وی با بیان اینکه این اردو از اواخر فروردین‌ماه در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود، افزود: نادر حاج‌آقانیا در وزن 57 کیلوگرم، بهنام احسان‌پور، ایمان صادقی و آرش دنگسرکی در 61 کیلوگرم، ایمان رحمانی‌زاده در 70 کیلوگرم، مرتضی رضایی‌قلعه، رضا مظفری و کامران قاسم‌پور در 74 کیلوگرم، عزت‌الله اکبری و مجتبی گلیچ در 86 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان و محسن سیر در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی و عبدالله قمی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان 14 کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو حضور دارند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیران کشورهای آسیایی از 15 تا 20 اردیبهشت‌ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

قادری در پایان با اشاره به اینکه تیم ملی کشتی آزاد مدعی اصلی قهرمانی این دوره است، خاطرنشان کرد: از سوی رسول خادم سرمربی تیم کشتی علی‌اصغر بذری از مربیان جوان مازندرانی در کادر فنی حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار