مهدی عبوری در همایش انتخاباتی کمال علیپور:
مهدی عبوری در همایش انتخاباتی کمال علیپور در شهرستان قائمشهر حضور یافت و اظهار داشت:ای کاش کمال علیپور نماینده شهر ساری بود تا میتوانستیم از نفوذ و قدرتش در شهر ساری استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۸۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 25 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، مهدی عبوری در همایش انتخاباتی کمال علیپور در شهرستان قائمشهر حضور یافت و اظهار کرد: کمال علیپور پیگیر مطالبت مردم است و با حمایت از امام و مقام معظم رهبری و حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری، با انتخاب دوباره علیپورها می‌توان به پیشرفت دوباره منطقه فکر کرد.

شهردار ساری ادامه داد: طرح‌های مختلف این منطقه نیمه‌کاره است و باید به‌دست توانمند ایشان به پایان برسد، من مطمئن هستم که با دستان توانمند شما این اتفاق رخ خواهد داد.

عبوری بیان کرد: اگر امروز کشاورزان نابود شدند و فرزندان آنان به علت عدم برنامه ریزی و تصمیمات غلط بعضی از مسئولان سرایدار گردشگران تهرانی و جاهای دیگر هستند و همچنین ورود صنعت در این استان ممنوع شده به دلیل آنکه مدیران نمی توانند برنامه ریزی کنند تا به رشد و پویایی برسیم، تنها راه برون رفت از این مشکل مازندران به همت شخص کمال علیپور حل میشود و تنها اوست که میتواند مازندران را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند.
مهدی عبوری گفت: زمانی که با گردشگری مشکلات بر طرف می شود معضلات اجتماعی نیز به حداقل خواهد رسید. جوانی که بیکار نباشد و خود بتواند هزینه زندگی اش را تأمین کند دیگر مشکلی برای جامعه ایجاد نخواهد کرد.
علیپور بزرگترین کمک مدیریت شهر است با حضور شما در این شهر که حضور قوی ترین مرد جهان و کارگرانی با دست های پینه بسته است من شهادت می دهم که اگر 12 میلیارد تومانی که برای پروژه الغدیر نبود این پروزه به اتمام نمی رسید و بسیاری از کمک های بودجه ای که برای حوزه انتخابیه خود و استان مازندران انجام داد.
عبوری در قسمتی از سخنان خود گفت: ای کاش کمال علیپور نماینده شهر ساری بود تا میتوانستیم از نفوذ و قدرتش در شهر ساری استفاده کنیم و امیدوارمعلیپور دوباره در مجلس حضور پیدا می کند و پوز مخالفین را به خاک می مالد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار