معاون سازمان صنعت و معدن مازندران
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تنها دو درصد تولید ناخالص ملی استان مازندران مربوط به بخش معدن است که این میزان باید افزایش یابد.
کد خبر: ۱۸۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 28 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یوسف‌نژاد در نشست اعضای کمیته تخصصی سیلیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران در ساری تصریح کرد: با وجود توانمندی و ظرفیت‌های بالای استان مازندران، تنها دو درصدتولید ناخالص ملی استان مربوط به بخش معدن است که این میزان باید افزایش یابد.

یوسف‌نژاد اضافه کرد:برای واحدهای بزرگ نظیر سیمان مازندران توجه ویژه قائل هستیم اما این واحدها نیز باید انتظارات را برآورده کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد: طبق مصوبه ابلاغی کمیسیون امنیت ملی وزارت کشور قطع خدمات نظیر برقآب و گاز و سایر از سوی سازمان‌ها و ادارات برای واحدهای تولیدی تا پایان سال ممنوع است.

یوسف‌نژاد تصریح کرد: استعلام‌ها از سازمان‌ها الکترونیکی شده است که این موضوع، انجام امور اداری را منظم تر و آسانتر کرده است.

وی ممانعت‌های معارضین چه افراد حقیقی و چه حقوقی را دغدغه جدی سازمان متبوع اعلام کرد و گفت: اعتقاد ما بر این است که مشکلات بخش‌های صنعت، معدن وتجارت به صورت کارشناسی و دسته بندی شده با راهکارهای لازم از سوی تشکل‌های مطرح و پیگیری تا نتیجه بهتری حاصل شود چرا که وظیفه ذاتی تشکل‌ها مطالبه کردن و رفع مشکلات به صورت تخصصی و علمی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار