دادستان عمومی و انقلاب میاندورود
دادستان عمومی و انقلاب میاندورود گفت: طرفداران نمایندگان جشن‌شان را در سالن‌های مسقف و تالارها برگزار کنند.
کد خبر: ۱۸۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 28 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان میاندورود به احسن الوجه انجام شد، اظهار کرد: از مسئولان اجرایی و نظارت و همه کسانی که متسدیان برگزاری انتخابات در میاندورود بودند به‌عنوان یکی از اعضای اجرایی برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکر می‌کنم.

وی افزود: مردم به ندای رهبر و ولی نعمتشان به زیباترین شکل لبیک گفتند و ثابت کردند که نظام و انقلاب و رهبرشان را دوست دارند چرا که حضرت آقا فرمودند هر کسی با هر سلایق سیاسی، مذهبی و اجتماعی باید برای ایران اسلامی پای صندوق بیاید و مردم میاندورود با استقبال وسیع و گسترده در پای صندوق حاضر و قریب به 80 درصد آمار حضور شهروندان میاندورودی در این انتخابات بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود خاطرنشان کرد: دادستانی میاندورود به‌عنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان از ابتدای کلید خوردن انتخابات در این دوره با حضور در جلسات و با تعامل وهمدلی با سایر همکاران ستاد اجرایی و نظارت، فعالیت چشم‌گیر داشته و در تاریخ 7 اسفند نیز این دادستانی با تشکیل تیم‌های مختلف نظارت و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی به اکثر صندوق‌های مرکزی شهرستان سرکشی و از نزدیک از روند برگزاری انتخابات با نظارت مطلع شد.

ملاکریمی با اشاره به اینکه در بعضی از موارد شائبه تخلفات خرید و فروش آرا و سوق دادن شهروندان به محل اخذ رای برای کاندیدای خاص متصور و وجود داشته است، گفت: تیم ویژه دادستانی با شناسایی این افراد از کاندیداهای مورد نظر، سعی در پیشگیری از تخلفات و جلوگیری از آن با تذکر شدید لسانی جهت ترک اقدامات خود و در چند مورد پس از تذکرات متعدد به لیدرهای چند کاندیدا که به این تخلفات خود اسرار می‌ورزیدند دستور احضار و حتی بازداشت آنان تا پایان ساعت اخذ رای صادر و اقدام شده است.

وی بیان کرد: از حماسه پرشور شهروندان میاندورودی که با حضور خود در صحنه انتخابات تشکر و قدردانی می‌کنم و انشاالله با انتخاب کاندیدای مورد نظر خود بتوانند این کاندیدا با ورود به مجلس دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و حریم ولایت کنند و با وضع قوانین جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان میاندورود تصریح کرد: بنده به‌عنوان دادستان میاندورود از کاندیداهایی که با انتخاب مردم به مجلس راه یافتند و طرفداران آنها می‌خواهیم ضمن رعایت قوانین و شئونات اسلامی و احترام به رقبای خود بعد از انتخابات؛ فارغ از رقابت، رفاقت داشته باشند.

ملاکریمی به طرفداران کاندیداهای پیروز توصیه کرد از راه انداختن کارناوال‌های شادی در خیابان‌ها و شوارع اصلی که قطعا موجبات مزاحمت برای شهروندان را فراهم می‌کند خودداری کنند چرا که با ایجاد مزاحمت طبق قوانین با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: طرفداران افراد پیروز در صورت داشتن جشن در سالن‌های مسقف و تالارها اقدام کنند و از حضور در میادین و شوارع خودداری کنند و با احساسات دیگر طرفداران غیر پیروز بازی نکنند.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار