رئیس اداره ورزش فریدونکنار
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از کسب عناوین مختلف قهرمانی تکواندوکاران این شهرستان در مسابقات کشوری و استانی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 01 March 2016

به گزارش تابناک مازندران،قهرمان کلیج اظهار کرد: محمد حسین کوهستانیان مقام سوم مسابقات قهرمانی تکواندو کشور را کسب کرد.

وی تصریح کرد: مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار شد که در پایان محمدحسین کوهستانیان تکواندوکار شایسته فریدونکناری توانست به مقام سوم این‌دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند و راهی اردوی تیم ملی ایران شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه دانیال اسماعیل‌پور مقام نخست مسابقات تکواندو قهرمانی استان را کسب کرد، گفت: مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان پسر به میزبانی محمودآباد برگزار شد.

کلیج افزود: این مسابقات با استقبال پر شور 120 ورزشکار تکواندوکار از سطح استان مازندران برخوردار بوده است که نفرات اول این مسابقات در انتخابی دوم پیکارهای استانی جهت اعزام به رقابت های قهرمانی کشور معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دانیال اسماعیل‌پور در این رقابت‌ها قهرمان شد و محمد پهلوان و مهدی محمودی در این مسابقه به مقام دوم دست پیدا کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی استان مازندران در رده سنی نوجوانان گفت: در این رقابت‌ها نیز فریدونکناری‌ها درخشیدند و سیدفصل‌الله میری، احمد رزقی و محمد غلامی در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار