رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: مسابقات قهرمانی آقایان سبک شین‌مو هاپکیدو کشور دهه دوم اسفند به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 01 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل پهلوان در جلسه شورای ورزشی در فرمانداری اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آقایان سبک شین‌مو هاپکیدو کشور به میزبانی استان مازندران و شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این مسابقات در 13 و 14 اسفندماه برپا می‌شود،افزود: حدود یک‌هزار و 400 فایتر ( ورزشکار رزمی ) از سراسر کشور در سالن سرپوشیده امام خمینی (ره) این شهرستان به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده صبح روز پنج‌شنبه وارد محمودآباد می‌شوند، اضافه کرد: عصر روز پنج‌شنبه وزن‌کشی این مسابقات در سالن ورزشی امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

این مسئول یادآور شد: رزمی‌کاران استان‌های آذربایجان غربی تهران، زنجان، مازندران، گیلان، خوزستان، یزد، خراسان رضوی، همدان، اردبیل،کرج و اصفهان صبح روز جمعه 14 اسفند در سالن سرپوشیده امام خمینی (ره) به دیدار یکدیگر می‌روند.

پهلوان با تاکید اینکه مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود،گفت: رقابت‌ها به صورت حذفی در یک روز دنبال می‌شود.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد برترین‌های این سبک رزمی در قالب تیم منتخب شین‌مو هاپکیدو کشور به دیدارهای برون‌مرزی اعزام می‌شوند.

پهلوان در پایان تصریح کرد: سبک شین‌مو هاپکیدو یکی از سبک‌های ورزش رزمی کشورمان است که در مازندران به‌ویژه محمودآباد با استقبال خوبی همراه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار