دبیر هیأت ورزش‌های رزمی استان مازندران از افتتاح نخستین کلینیک تخصصی ماساژ برای ورزشکاران در شهرستان محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 05 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، صابر اکبرزاده در حاشیه مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در محمودآباد،از افتتاح نخستین کلینیک تخصصی ماساژ مازندران در شهرستان محمودآباد و بخش سرخ رود  در سالن  شهدا سرخ رود خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این کلینیک از بهمن ماه آغاز به کار کرده است، افزود: این کلینیک تخصصی به طور عملی فعالیت خود را از اسفند ماه سال جاری در شیفت صبح با کادر مجرب، تکنسین‌ها، کاردانان و کارشناسان ماساژ و علوم تربیت بدنی و ورزش است آغاز کرده است.

اکبرزاده ادامه داد: کلینیک تخصصی  ماساژ در یکی از سالن‌های ورزشی شهدا سرخ رود  راه‌اندازی شده است و در بهمن ماه سالجاری با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و در اسفند ماه  سال جاری به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است.

دبیر هیأت رزمی استان مازندران با بیان اینکه کلینیک ماساژ شهداء سرخ‌رود در چارچوب اهداف و  برنامه‌های گسترش مجموعه و راستای ارتقای سطح خدمات به ورزشکاران تحت پوشش و دیگر ورزشکاران و نیازمندان و  متقاضان منطقه با حمایت ویژه آکادمی ورزشی صابر، اداره ورزش و جوانان سرخ رود و شهرستان محمودآباد و هیات پزشکی ورزشی استان مازندران افتتاح و از اسفند ماه آماده ارایه خدمات شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار