نماینده ولی فقیه در استان مازندران:
نشاندن پشت میز مذاکره سران کشورها در قالب 1+5 از ناحیه جمهوری اسلامی ایران را کار اساسی دانست و گفت: هیئت مذاکره کننده ما توانست در این بازی سیاسی پیروز شود.
کد خبر: ۱۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 06 April 2015
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر حمایت دولت و مجلس از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: موفقیت اخیر تیم هسته‌ای ایران در لوزان سوئیس باید ارج نهاده شود.
به گزارش تابناک آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار فرماندهان سپاه کربلای مازندران، تحقق شعار سال تبیین شده با لسان مقام معظم رهبری را فراتر از فضای مجازی دانست و اظهار داشت: تحقق شعار سال مستلزم عمل و اقدام است.
وی افزود: اجرایی کردن شعار سال، نیاز به سرمایه، پول و اعتبار ندارد و با داشتن همت برخاسته از ایده قرآنی و اسلامی بین مردم و مسئولان بسیاری از مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی قابل رفع شدن است.
امام جمعه مرکز مازندران، سپاه را فرزند انقلاب خطاب کرد و افزود: در باب عمل به اوامر رهبری، انتظارات از سپاه بیشتر است و برای اجرای منویات معظم‌له، به‌خلاف عده‌ای، باید از شعار و سمینار خارج شد و با ورود در حوزه عمل، موجبات تحرک و اقدام دیگران را برای پیشرفت جامعه اسلامی در همه زمینه‌ها فراهم کرد.
طبرسی، نشاندن پشت میز مذاکره سران کشورها در قالب 1+5 از ناحیه جمهوری اسلامی ایران را کار اساسی دانست و گفت: هیئت مذاکره کننده ما توانست در این بازی سیاسی پیروز شود.
وی، استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری را روشنگر تکلیف مسئولان نظام در مصلحت اقدامات اخیر دانست و گفت: گرچه نتایج مذاکره تیرماه مشخص می‌شود باید آماده باشیم و همواره به زبان گویای رهبری نظاره کنیم تا سال پرخیر و برکت توأم با فتح و ظفر کشورهای اسلامی بوده و نگرانی مسلمانان برطرف شود.
سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این نشست، سپاه را جدی‌ترین و سزاوارترین نهاد در تحقق منویات رهبری دانست و گفت: همدلی و همزبانی مردم و مسئولان با مقام معظم رهبری، باید در اولویت امور قرار گیرد.
وی، مورد سوء استفاده قرار گرفتن مسئله هسته‌ای را خطرناک برشمرد و افزود: مسئولان باید مراقب باشند تا تناقضی بین گفته‌ها و عمل‌های آنان با منویات مقام عظمای ولایت پدید نیاید.
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: نباید با برخی تحرکات و اقدامات احساساتی در مسائل روز، انتظارات و پیش‌فرض‌های دشمنان را عملی کرد.
بابایی، شکل‌گیری بسیج در سوریه و ایجاد قرارگاه عملیاتی را که منجر به اتحاد بسیج و ارتش آن شد از برکات و تجربیات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در عراق با شکل‌گیری بسیج در قالب گردان‌های مختلف انسجامی تحت فتاوای علمای دینی میان نیروهای مردمی و ارتش به وجود آمد و در مسلئه یمن نیز هوشیارانه چشم و دل به اوامر ولی فقیه نگه داریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار