کد خبر: ۱۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 06 April 2015
مدیرکل تعاون مازندران، اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در بنگاههای اقتصادی را از اولویت های مهم سال جاری بیان کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی بابایی کارنامی در جمع مسئولان تعاون غرب مازندران در نوشهر، با تأکید بر اینکه باید نقاط ضعف خود را در سال جدید برطرف کنیم، افزود: تکیه بر نقاط قوت و تلاش شبانه روزی با هدف برطرف کردن نقاط ضعف در جهت بهبود کیفیت خدمت به مردم باید در دستور کار ویژه کلیه همکاران قرار گیرد.

بابایی کارنامی افزود: بهترین عملکرد این اداره کل برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران بود که نشان از همدلی و همزبانی و ظرفیت بسیار بالا این اداره کل در استان دارد که سالیان سال می توان به این مهم افتخار کرد.

وی با اشاره به اهمیت نام سال و ضرورت توجه به آن تصریح کرد: از بیانات هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال بعنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی باید بفهمیم که تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات تأثیرگذار به مردم شریف به کار گیریم و در واقع باید بگوییم دولت کارگزار مردم است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: تنها راه  برون رفت استان از مشکلات همدلی و همزبانی می باشد و باید با استفاده این اصل مهم که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید کردند اختلافات را حل کنیم و در جهت پیشرفت استان تلاش کنیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به سیاستهای کلان کشور خاطرنشان کرد: اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در بنگاههای اقتصادی، توجه ویژه به بخش تعاون، شناسایی ظرفیت های منطقه و ... از برنامه های ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد که با جدیت پیگیر اجرای آن در استان هستیم.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از مهدی کاکویی، فرهاد مرادمجیدی و سیاوش صادقی از مدیران با تجربه که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند بابت زحمات چند ده ساله از این عزیزان تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار