رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: اعتبارات ورزش استان با توجه به حضور پرشور ورزشکاران، قهرمانان و پروژه‌های در دست اقدام، بسیار ناچیز است.
کد خبر: ۱۹۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 12 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، جلسه‌ای با حضور حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، موسی ابن‌قاسم‌پیشه مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران و امیدعلی پارسا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به‌منظور جذب اعتبار ماده 53 قانون الحاق 2، کمک یک‌درصدی دستگاه‌های اجرایی به ورزش برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه ورزش و جوانان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر و فوق فعال استان است، گفت: اعتبارات ورزش استان با توجه به حضور پرشور ورزشکاران، قهرمانان و پروژه‌های در دست اقدام بسیار ناچیز است.

امیدعلی پارسا با اشاره به حمایت جزیی بخش دولتی به دستگاه ورزش و جوانان استان و سهم عمده بخش خصوصی ـ 80 درصدی ـ افزود: با مشکلات اعتباری و بودجه‌ای، ورزش استان توانسته بیش از اندازه انتظارات را برآورده کند.

در ادامه مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران بیان کرد: مازندران مهد ورزش کشور بوده و برای اینکه این افتخارآفرینی تداوم داشته باشد، برای توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر است.

موسی ابن‌قاسم‌پیشه ضمن ابراز امیدواری از روند رو به رشد ورزش، گفت: ورزش و جوانان و نوسازی مدارس به‌عنوان دو دستگاه مهم اجرایی استان محسوب می‌شوند که نیاز به حمایت بیشتری دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار