استاندار مازندران
استاندار مازندران با اشاره به ضرورت مدیریت صحیح بر دپوی زباله در روستاهای استان، گفت: طرح جامع مدیریت پسماند روستاهای مازندران تدوین شود.
کد خبر: ۱۹۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح جلودار اظهار داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی، توسعه اشتغالزایی روستایی و توجه به تولید با تلاش دهیاران و مسئولان دولتی عملیاتی شود.

وی با ترسیم چشم انداز برنامه‌های دولت تدبیر و امید در مازندران، افزود: در سفر رئیس جمهور به مازندران بیش از دو برابر دیگر استان‌ها اعتبار اختصاص یافت که نیازمند پیگیری‌های لازم در تخصیص این اعتبارات است.

استاندار مازندران به وجود تحریم و وضعیت تخصیص اعتبارات قطره چکانی در سال 94 اشاره کرد و گفت: با همیاری و تعامل و پیگیری مسئولان باید زمینه برای اختصاص اعتبارات فراهم شود.

وی توجیه فرمانداران در زمینه بهره برداری از اعتبارات اشتغالزایی با تسهیلات سه درصدی ویژه مناطق کمتر توسعه یافته را خواستار شد و تصریح کرد: طرح‌های جامع هر روستا برای اجرا در سال 95 اجرا می‌شود.

فلاح با اشاره به تشکیل کمیته ویژه گردشگری روستایی سال گذشته نخستین بار در مازندران, تصریح کرد: پارسال میلیون نفر خواب در روستاهای مازندران اقامت داشتند.

وی از ضرب الاجل یک ماه در  زمینه رفع موانع اداری در زمینه راه اندازی کارخانه زباله سوز در ساری و نوشهر خبر داد و گفت: با رفع مشکلات اداری زمینه برای مدیریت پسماند از مبدا در روستاهای مازندران فراهم می‌شود.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار