استاندار مازندران
استاندار مازندران گفت: مازندران با داشتن ظرفیت بسیار فراوان از داشتن زیرساخت‌های اولیه محروم بوده که برای توسعه بیشتر نیاز به تلاش مسئولان است.
کد خبر: ۲۰۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 30 March 2016

به گزارش تابناک مازندران؛ ربیع فلاح جلودار در دیدار نوروزی با ورزشکاران مازندرانی اظهار کرد: مازندران از استان‌های مهم و قطب ورزش کشور است که نمی‌توان این موضوع را انکار کرد.

وی با اشاره به اینکه مازندران نقش مهم و محوری در ورزش کشور دارد، تصریح کرد: مازندران با داشتن ظرفیت بسیار فراوان از داشتن زیرساخت‌های اولیه محروم بوده که برای توسعه بیشتر نیاز به تلاش مسئولان است.

استاندار مازندران با اشاره به کسب 300 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در سال 94 خاطرنشان کرد: امسال المپیک را در پیش رو داریم و نقش استان مازندران در این رقابت‌ها مهم است.

فلاح با تاکید بر اینکه بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار برای حمایت و توسعه ورزش استان فراهم شود، گفت: از توانمندی بخش خصوصی برای توسعه ورزش استان استفاده شود چرا که حمایت از سرمایه‌گذار توسعه ورزش استان و موجب اشتغالزایی جوانان را به همراه دارد.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران، نیز اظهار کرد: ورزش مازندران در سال 94 با حمایت استاندار و مسئولان نتایج مناسبی به دست آورد.

وی با بیان اینکه حمایت استاندار موجب ایجاد انگیزه و دلگرمی ورزشکاران می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مازندران به تنهایی به اندازه 17 استان کشور افتخار آفرینی می‌کند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه تلاش داریم تا زیرساخت‌های مناسب برای ورزش استان فراهم شود، افزود: ظرفیت ورزش مازندران در تمامی رشته‌ها مناسب است و هم‌اکنون زمینه صعود تیمی از مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور نیز آماده شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار