رئیس هیئت تکواندوی مازندران
رئیس هیئت تکواندوی مازندران از رقابت فرزان عاشورزاده در دو تورنمنت جهانی آلمان و اسپانیا خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 03 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، فیض‌الله نفجم با اشاره به حضور ملی‌پوشان در دو تورنمنت اظهار کرد: تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در دو تورنمنت آزاد آلمان و اسپانیا، امروز دوشنبه شانزدهم فروردین‌ عازم محل مسابقات می‌شود.

وی از حضور فرزان عاشورزاده تکواندوکار مازندرانی در این تورنمنت خبر داد و افزود: ملی‌پوشان کشورمان پس از اینکه از سوم فروردین‌ تمرینات خود را در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز کردند، با تصمیم کادر فنی برای آمادگی بیشتر برای حضوری قدرتمندانه در بازی‌های المپیک ریو 2016، در تورنمنت جام ریاست فدراسیون جهانی آلمان و تورنمنت آزاد اسپانیا بر روی شیاپ چانگ می‌روند.


رئیس هیئت تکواندو مازندران افزود: مسابقات تکواندو در آلمان از نوزدهم فروردین به مدت سه روز در شهر برن و همچنین تورنمنت اسپانیا بیست‌ونهم فروردین به مدت یک روز در شهر الیکاته برگزار می‌شود.

نفجم از حضور پنج تکواندوکار کشورمان در این تورنمنت خبر داد و تصریح کرد: از سوی ریاست جهانی تکواندو به نفرات برتر اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7/2 دلار و در تورنمنت آزاد اسپانیا نیز به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز نیز به ترتیب 10، 6 و 3/6 دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار