مدیرکل بهزیستی مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: متاسفانه روند طلاق‌های توافقی رو به افزایش است و افرادی که به دادگستری‌ها مراجعه می‌کنند به این شیوه طلاق راضی تر هستند.
کد خبر: ۲۰۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 04 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید سعید آرام در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان آمل با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی آمل به عنوان 12 امین مرکز اجتماعی مازندران فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: در این مرکز در کنار مرکز مداخله در بحران در مجموعه‌ای کامل به ارائه خدمات به جامعه مشغول است.

وی با اشاره به اینکه این مراکز به دنبال کاهش طلاق و آسیب های ناشی از آن هستند، بیان کرد:از کارهای مهم این مراکز مشاوره در زمینه کاهش طلاق است و با توافق‌های صورت گرفته با دادگستری پرونده‌های مربوط به این بخش ابتدا توسط مشاورین بهزیستی بررسی می‌شود و در صورتی که امکان سازش نباشد به دادگستری ارجاع داده می‌شود.

آرام با تاکید بر اینکه متاسفانه روند طلاق‌های توافقی رو به افزایش است و افرادی که به دادگستری‌ها مراجعه می‌کنند به این شیوه طلاق راضی تر هستند، اظهار کرد:با این وجود نیز باید مجموعه بهزیستی پیش از مراجعه خانواده‌ها به دادگستری در این زمینه ورود پیدا کرده و برای کاهش آسیب اقدام کند.

این مسئول با بیان اینکه آموزش کاهش آسیب‌های ناشی از مهدکودک ها آغاز شده است، افزود:آموزش های لازم به زوج ها تا دوران نامزدی به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه 12 شهرستان استان مازندران دارای مرکز اورژانس اجتماعی هستند و برنامه‌ای برای افزایش این مراکز نداریم، اظهار کرد: در شهرستان‌هایی که اورژانس اجتماعی مستقر نشده است مراکز مداخله در بحران فعال است و خط تماس 123 در تمام طول شبانه روز آماده پاسخگویی است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار