رئیس کل دادگستری مازندران
رئیس‌کل دادگستری مازندران تسهیلات باسواد بالا را نوعی دام دانست و گفت: تولید با سود بالا جواب نمی‌دهد.
کد خبر: ۲۰۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 09 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی فرد در جمع اعضای هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت و روسای انجمن‌های تخصصی وابسته گفت: برای دستگاه قضایی سال گذشته سال خوبی بود اما برای بخشه‌ای تولیدی سال سختی بود که بیشتر به خاطر وام‌های بانکی دچار مشکل شدند و در بعضی مواقع متأسفانه بجای وام، دام گسترده می‌شود.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان بخاطرموضوع وام گرفتار نشدند بلکه در دام افتادند و باید برای تعالی و شکوفایی تولید همگان همت کنیم و این دام‌ها را از جلوی پای تولید برداریم و دولت نیز بایستی تلاش نماید این دام‌ها را جمع کند تا صاحبان سرمایه و سرمایه‌گذاران به آرامش و آسایش برسند.

رئیس‌کل دادگستری استان از تولید به‌عنوان افتخار ملی یادکرد و خواستار حفظ آن شد و گفت: معتقدم تولید و اقتصاد هم بایستی، حرفی برای گفتن داشته باشد و بعضی قوانین تولید دست و پاگیر است که باید اصلاح شود.

حجت‌الاسلام تقوی فرد بابیان اینکه مدیران و صاحبان صنعت در تأمین و آرامش نیستند، گرچه ما مدافع افراد متخلف نیستیم و باید افراد و تولیدکننده متقلب را از واقعی تمیز داد گفت: باید واحد ارزشیابی و نظارت در مجموعه خانه صنعت، معدن و تجارت تشکیل شود تا صنعتگران و معدن کاران واقعی و غیرواقعی را مشخص و معرفی کند.

رئیس‌کل دستگاه قضایی استان مازندران اضافه کرد: باید بپذیریم که تولید به اسود بالا جواب نمی‌دهد و در هیچ کجای دنیا چنین سودهایی مرسوم نیست، به‌واقع این تسهیلات موجود در جهت تولید نیست.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: قاضی بر اساس قانون و مستندات و قرارداد فی‌مابین بانک و تولیدکننده حکم و قضاوت می‌کند و اگر قانون ایراد و اشکال دارد، دولت و مجلس باید اصلاح کنند.

رئیس‌کل دادگستری مازندران از راه‌اندازی پنجره واحد تا آخر اردیبهشت‌ماه آینده خبر داد.

نصر اله صدر زاده رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز خواستار اجرای هر چه سریع‌تر پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید امیر خاکزادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
این طرز بیان از طرف مدیر کل اصلا درست نیست
سيد امير خاكزاديان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
با سلام و احترام متينى كه در خصوص مدير كل نوشتيد مبين شخصيت ايشان نيست . متن پايين

آقای تقویفر مدیر کل دادگستری ، از نوادر افراد کارآمد تاریخ اداری مازندران هستند ،

ایشان خودشان پیشگام حمایت از تولید بودند ،
متاسفانه تشکلها بصورت موردی منافع مد نظر خود را دسته بندی و نزد افرادی مانند ایشان بیان میکنند و از درخواستهای کلی افراد بیچاره ای که فقط راه خانه ، کارخانه ، نزولخور ، بانک و باز هم خانه را میشناسند هیچ خبری نیست !

اما بانکها و نظایر آن حداقل هفته ای ماهی یک بار با همین عزیزان نشست دارند و موارد مد نظر خودشان را بزرگنمایی و گزارش میکنند ،

در همین تعداد نشستهای نادر اداری بین تشکل و بخشهای دولتی مرتبط با تولید که من تا اینجا شاهد بودم ، از درخواست کتبی و کارشناسی شده که خبری نبوده و حتی در مکالمه های جسته گریخته فی مابین روز ملاقات نیز به مسائلی پرداخته میشود که اصلا مطالبات عموم تولید کنندگان نبوده و نیست ،

اکنون هم در گزارش نشست متاسفانه شاهد این شدم که حرفهای فردی جهادی را آنچنان تلطیف کرده و بیاثر بیان کردند که انگار ایشان هم از جنس دیگر مدیران استانی هستند و چشم به عملکرد دولت ، آنهم از این به بعد دارند !

جای تعجب دارد که اینچنین مثل یک سیاهچاله آنچنان درخود فرو رفته اند که این که تک ستاره های حامی تولید را نیز میخواهند باخود ببلعند که مبادا کسی به آنان بگوید چرا شما آن پایینها سیر میکنید ؟ همینجا از مدیریت خانه صنعت درخواست میکنم بدون هماهنگی از طرف کسی چیزی را انتشار ندهند مگر با مشورت قبلی ،

سيد امير خاكزاديان بازرس على البدل خانه صنعت معدن و تجارت
09111519775
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار