مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان بانک اطلاعاتی ناقصی از بانوان نخبه دارد، گفت: بانوان نخبه مازندرانی باید به بنیاد علمی نخبگان معرفی شوند.
کد خبر: ۲۱۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 17 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان که در سالن سلمان هراتی ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه بانوان در بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، علوم قرآنی، نوآوری، فناوری، هنری و ورزشی برای نخستین‌بار در کشور در مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در بیش از 30 غرفه نمایشگاهی دستاوردهای علمی بانوان به نمایش درآمده است، افزود: مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل استفاده از توانمندی‌های بانوان و حمایت از این ظرفیت‌ها در مازندران است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تاکید بر اینکه توانمندی‌های بانوان به صورت علمی و عملی باید در استان معرفی شود، اضافه کرد: بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از این نمایشگاه سبب می‌شود تا نقاط ضعف و قوت دستاوردهای علمی شناسایی شود.

این مسئول با بیان اینکه داشتن بانک اطلاعاتی بانوان توانمند در مازندران کمک بزرگی به بخش سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: فعالیت‌های نمایشگاهی اقدام خوبی در تبادل تجربیات و فرصت مناسب برای ظهور نخبگان علمی مازندرانی است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در اجرای فعالیت‌های نمایشگاهی باید فضای ارائه خدمات و تسهیلات به پژوهشگران و مخترعان علمی در مازندران فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری و بنیاد علمی نخبگان مازندران بانک اطلاعاتی ناقصی از بانوان نخبه، مخترع و پژوهشگر استان دارد، افزود: بانوان نخبه مازندرانی باید به بنیاد علمی نخبگان استان معرفی شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران فعالیت نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بانوان استان را به مدت سه روز در محل نمایشگاهی اداره‌کل ارشاد استان دانست و بیان کرد: در مراسم اختتامیه از 10 بانوی برتر این نمایشگاه تجلیل می‌شود.

در برپایی نخستین نمایشگاه علمی تخصصی بانوان مازندران دستگاه‌های اجرایی جهاد کشاورزی، جمعیت هلال احمر، دادگستری، علوم پزشکی، ورزش و جوانان، حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت توزیع برق و حوزه علمیه با اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همکاری داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار