زمین‌ فوتبال قادیکلای قائم‌شهر حضور مهرداد اولادی را به خوبی ثبت کرده است، زمین‌هایی که روزی ثبت کننده خاطرات فوتبالیست‌های قائم‌شهری بوده امروز این بازیکنان را در دل خود جای داده است.
کد خبر: ۲۱۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 23 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهرداد اولادی فوتبالیست خوش تکنیک و خوش اخلاق مازندرانی، در خرداد ماه سال 64 در قائم‌شهر متولد و در 31 فروردین امسال درگذشت.

اولادی که سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس، نفت، استقلال تهران و الشباب امارات را در کارنامه داشت در این فصل در تیم ملوان بندر انزلی توپ می‌زد.

وی پس از آنکهمدتی کوتاه در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرد با رضایت سرمربی وقت آن تیم یحیی گل‌محمدی به استقلال تهران پیوست اما حضوری ناموفق در آن تیم داشت.

سرنوشت خیلی زود برای زندگی مهرداد اولادی سوت پایان را نواخت تا او نیز در کمتر از هفت ماه پس از هادی نوروزی که روزی با هم در زمین‌های فوتبال قائم‌شهر همبازی بودند، از دنیا برود.

مرگ ناگهانی این دو بازیکن قائم‌شهری هاله ای از غم و ناباوری را در میان فوتبال دوستان مازندرانی ایجاد کرد.

محمدرضا رامشگر مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس قائم‌شهر  اظهار کرد: این فوتبالیست در دوران نونهالی و نوجوانی در تیم فوتبال پرسپولیس قائم‌شهر بازی می‌کرد که به دلیل استعداد فراوان بسیار زود روند پیشرفت را طی کرد.

وی با اشاره به اینکه اولادی تا سال 82 در پرسپولیس قائم‌شهر مشغول بازی بود، گفت: در گرمای تابستان به همراه دوستان خود به تمرین می‌پرداخت.

وی افزود: مهرداد در تابستان و در فصل کشاورزی در کنار زمین های شالیزاری روستای قادیکلا با دو نفر از بازیکنان همبازی‌اش در اوج گرما و حوالی ظهر، تمرین گل زنی همراه با تمرینات اضافی انجام می داد.

رامشگر با اشاره به اینکه مهرداد اولادی با هم تیمی اش هادی نوروزی به اتفاق هم در تیم ملی جوانان امید عضو شدند، تصریح کرد: این بازیکن در همان نوجوانی در بزرگسالان قائم‌شهر هم بازی می کرد تا اینکه در سال ۸۱ در استعداد یابی جوانان کشور به تیم ملی جوانان وارد و از آنجا به مسابقات جوانان کشور راه یافت.
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس قائم‌شهر خاطرنشان کرد: اولادی در 13 دیدار ملی به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.

رامشگر یادآور شد: در زمان مربیگری وینگو بگوویچ این بازیکن به اردوی پرسپولیس تهران رفت و در آن سال به عضویت آن تیم درآمد و سپس حدود ۴ سال در تیم الشباب امارات بازی کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این بازیکن، خاطرنشان کرد: مهرداد فردی مهربان و زودرنج بود و همین موارد موجب می‌شد تا در دوران حرفه‌ای ورزشی‌اش به سرعت عصبانی شود.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس قائم‌شهر با بیان اینکه اولادی در هنگام فعالیت در باشگاه قائم‌شهر فردی منظم و عاشق فوتبال بود، اظهار کرد: مهرداد به فوتبال عشق می‌ورزید و در فوتبال سختی‌ها و مشکلات فراوانی را تحمل کرد.

تمام مردم ایران برای از دست دادن اولادی ناراحت هستند

محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس نیز در حاشیه این مراسم، با اشاره به اینکه اولادی استعداد ملی‌شدن را داشت، گفت: اولادی در پرسپولیس درخشید و می‌توانست در یکی از بهترین تیم‌های دنیا حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: اولادی به تمامی مردم کشور متعلق بود و کشورهای عربی نیز وی را به خوبی می‌شناختند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس افزود: تمام مردم ایران برای از دست دادن اولادی ناراحت هستند چرا که وی به تیم ملی کشورمان تعلق داشت.

رویانیان اظهار کرد: تمامی ورزشکاران کشور باید مراقب سلامت خود باشند چرا که کشور به چنین ورزشکاران با اخلاق و مهربان در عرصه ورزش نیاز دارد.

ابعاد شخصیت مهرداد در آینده مشخص می‌شود

غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال استان مازندران با اشاره به اینکه باید از کسانی که از سطح آمادگی خود فاصله می‌گیرند مراقبت کرد، اظهار کرد: بازیکنانی که از نظر فنی در سطح بالایی هستند نیز باید از لحاظ روحی بازسازی شوند و نباید آنها را تنها بگذاریم.

وی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته به دنبال برطرف شدن مشکلات مهرداد بودیم و از وی خواستیم تا بهتر و بیشتر تمرین کند.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران خاطرنشان کرد: وی بازیکن با اخلاقی بود و ابعاد شخصیت مهرداد در آینده مشخص می‌شود.

باید سلامت ورزشکاران در اولویت قرار گیرد

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در حاشیه گفت: مسئولان باشگاه‌های مختلف برای سلامتی همه ورزشکاران اقدام‌های موثرتر پزشکی را در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: اولادی از ورزشکاران محبوب استان مازندران بود و خدمات ارزشمندی در فوتبال کشور ارائه داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خاطرنشان کرد: باید به سلامت جسمی و روحی تمامی ورزشکاران کشور توجه شود و نباید فقط به بازیکن تکنیک آموزش داد.

در ورزش باید مراقب سلامت ورزشکاران باشیم

آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم تشیع مهرداد اولادی با اشاره به اینکه مردم ورزش و هنر را دوست دارند، اظهار کرد: فوت ورزشکاران و هنرمندان در دوران جوانی برای همه مردم کشور تاسف برانگیز است.

وی با بیان اینکه ورزش در جامعه ایران از اهمیت فراوانی برخوردار است، تصریح کرد: باید مراقب سلامت ورزشکاران باشیم و از عواملی که موجب آسیب‌دیدگی آنها می‌شود جلوگیری کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولان ورزشی به ورزش و سلامت به یک اندازه توجه کنند.

مهرداد اولادی در روز ۳۱ فروردین امسال و در ساعت ۱۴:۵۶ به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران در سن 31 سالگی درگذشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار