رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر این نکته که باید رعایت فرهنگ منافع ملی بین مسئولان و مردم نهادینه شود، گفت: مسایل سیاسی کشور به ویژه مقوله برجام نباید دستخوش سیاست بازی های عده ای خاص شود.
کد خبر: ۲۱۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 25 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور درجلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد امسال افزود : هنوز عده ای برجام را سند افتخار و برخی ها نیز آن را سند ذلت و خیانت کشور عنوان می کنند.

وی اضافه کرد: گفته شده است که برجام با نظر مقام معظم رهبری جمع بندی شده است پس به طور یقین سند برجام افتخاری برای جمهوری اسلامی است.


امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: امروز اقتصاد کشور ضعیف شده و باید بپذیریم که تحریم ها علیه ایران نیز ملت را دچار مشکلات جدی اقتصادی کرده است.


یوسف پور توضیح داد: اگر در چنین شرایط سخت اقتصادی ،مسئولان و مردم منافع ملی را در نظر نگیرند و به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری توجه نکنند، مشکلات دو چندان می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به اهمیت تبیین راه و روش ، گفتار و بیانات امام راحل در ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: هنوز جایگاه امام خمینی ( ره ) به درستی و با جامعیت بین مردم به ویژه نسل جوان تشریح و تبیین نشده است.


یوسف پور بر مردمی کردن برگزاری مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد تاکید کرد و ادامه داد : قیام 15 خرداد سال 1342، در واقع بزرگترین جهاد ایثار علیه حکومت پهلوی و ساواک بوده است و جهاد و از خود گذشتگی شهدای 15 خرداد 42 باید حفظ و نشر داده شود.


برگزاری مراسم جداگانه چهاردهم خرداد سالروز رحلت امام راحل و گرامیداشت شهدای پانزده خرداد 42، عصری با شعر ، تبلیغات پیامکی و محیطی ، نمایشگاه عکس و ایستگاه صلواتی از برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران به مناسبت به این ایام در ساری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار