فرماندار ساری
فرماندار ساری گفت: بنا بر بررسی و ارزیابی از عملکرد فرمانداری‌های 22گانه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته، فرمانداری ساری رتبه برتر را در این زمینه کسب کرد.
کد خبر: ۲۱۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 25 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع مبارزه قاچاق کالا به منظور حفاظت از تولید داخلی، دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در سال 94 عملکرد گسترده‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی و ارزیابی از عملکرد فرمانداری‌های 22گانه در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته، فرمانداری ساری رتبه برتر را در این زمینه کسب کرد، افزود: این ارزیابی از سوی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، صورت گرفته است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه این کمیسیون براساس برنامه زمان‌بندی ارائه شده، هر دو ماه یک‌بار، 6 جلسه برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: این جلسات دارای 38 مصوبه بوده که حدود 85 درصد از مصوبات اجرایی شده است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه به منظور پیگیری مسائل مرتبط در دبیرخانه، کارگروه و اکیپ‌های بازرسیتشکیل شد که به صورت ماهانه عملکرد آنها از سوی دبیرخانه ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: کارگروه کالاهای هدف، اطلاعات و عملیات، تبلیغات، اکیپ بازرسی از واحدهای سوخت بگیران عمده و جزء، کارگروه پیشگیری، کارگروه جلوگیری از قاچاق ماهیان خاویاری، اکیپ بازرسی جلوگیری از قاچاق چوب آلات، اکیپ بازرسی از جلوگیری فروش سموم قاچاقو اکیپ بازرسی جلوگیری از فروش داروهای قاچاق از جمله این موارد است.

وی درباره اجرای طرح‌های نظارتی انجام شده از سوی این دبیرخانه، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون طرح جمع‌آوری قاچاق کالاهای هدف مانند موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، جمع‌آوری برنج و محصولات کشاورزی قاچاق، جلوگیری از فروش خاویار قاچاق و تقلبی ، بازرسی از واحدهای سوخت‌بگیران عمده و جزء، طرح شناسایی چوب‌آلات قاچاق، طرح جمع‌آوری مشروبات الکی و داروهای نیروزا و طرح جمع‌آوری میوه‌های قاچاق از طرح‌های نظارتی انجام شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار