مسئول بسیج جامعه ورزش سپاه کربلای مازندران
مسئول بسیج جامعه ورزش سپاه کربلای مازندران از برگزاری مراسم یادواره شهید زعفری‌نژاد و شهدای ورزشکار استان به میزبانی شهرستان نوشهر در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 26 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدجواد حسینیان در نخستین نشست ستاد کنگره شهدای ورزشکار مازندران با محوریت شهید شاخص بسیج جامعه ورزش استان در سال 95 شهید «سیدمحمود زعفری‌نژاد» به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر اظهار کرد: شهدای ورزشکار با تبعیت از فرمان ولایت، تمام منافع مادی، مدارج قهرمانی و مدال‌های زرین را بر زمین گذاشته و مدال سرخ شهادت را بر گردن آویختند.

وی با تأکید بر لزوم شناخت شهدا و الگوگیری از آنها توسط ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به‌ویژه مربیان، به تشریح برخی برنامه‌های این ستاد در سال 95 با محوریت شهید شاخص ورزش استان «سید محمود زعفری‌نژاد» پرداخت.

دبیر ستاد کنگره شهدای ورزش مازندران افزود: تهیه مستند شهید زعفری‌نژاد با همکاری صدا و سیمای طبرستان، برگزاری یادواره‌های شهرستانی حداقل در پنج شهر استان، تهیه و توزیع بنر و پوستر رنگی معرفی شهید شاخص با همکاری معاونت فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان به منظور نصب در فضاهای ورزشی و اماکن عمومی سطح استان، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم، برگزاری کارگاه پهلوان‌شناسی با محوریت شناخت شهید زعفری‌نژاد برای مربیان ورزشی که سرگروه‌های صالحین بسیج ورزشکاران نیز هستند و در نهایت برگزاری مراسم یادواره شهید زعفری‌نژاد و شهدای ورزشکار استان به میزبانی شهرستان نوشهر از جمله برنامه‌ها در سال‌جاری است.

مسئول بسیج جامعه ورزش سپاه کربلای مازندران با اشاره به افتتاح کانون بسیج ورزشکاران شهرستان نوشهر که مسئولیت آن بر عهده حمزه اسحاقی از مربیان بسیجی این شهرستان است، گفت: امید است با اجرای برنامه‌های بسیج ورزشکاران بتوانیم مربیان ارزشی برای مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات دشمنان در میان قشر عظیمی از جمعیت فعال جامعه اسلامی که در محیط بزرگ ورزش حضور دارند، تربیت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر نیز افزود: هرچقدر برای شهدا قدم برداریم کم است، چرا که عزت و امنیت امروز ما به واسطه جان‌فشانی شهداست و‌ این جان‌فشانی‌ها تا به امروز نیز در جبهه مقاومت و دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) ادامه دارد.

مرتضی رمضانی با سخت ارزیابی کردن ادامه راه شهدا در شرایط امروز دنیای مادی، به هجوم همه‌جانبه استکبار برای ضربه زدن به ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی که پرچم‌دار آن امام راحل و مقام معظم رهبری هستند، اشاره کرد و ادامه داد: یکی از راه‌های مهم مقابله با دسیسه‌های استکبار ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

وی در پایان گفت: از میزبانی یادواره شهدای ورزشکار استان با محوریت شهید «زعفری‌نژاد» خرسند هستیم و مجموعه نیروهای این ناحیه با همکاری سایر عوامل شهرستانی و استانی در برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها آمادگی دارند.

در پایان نخستین نشست ستاد کنگره شهدای جامعه ورزش استان تندیس شهید «سید محمود زعفری‌نژاد» شهید شاخص بسیج ورزشکاران مازندران در سال 95 با حضور برادر این شهید بزرگوار رونمایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار