دبیر هیأت شمشیربازی مازندران
دبیر هیأت شمشیربازی مازندران گفت: با درخشش مجتبی عابدینی کاپیتان مازندرانی، تیم ملی اسلحه سابر به جمع 4 تیم برتر جهان صعود و مدال برنز این رقابت‌ها را قطعی کرد.
کد خبر: ۲۲۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 28 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مسعود رمضانی با اشاره به سطح بالای مسابقات جهانی در ریودوژانیرو برزیل، اظهار کرد: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان با درخشش مجتبی عابدینی با پیروزی برابر تیم مدعی آمریکا برای نخستین‌بار به جمع چهار تیم برتر جهان صعود کرد.

وی با اشاره به پیروزی ملی‌پوشان در برابر دو تیم برتر رنکنیگ جهان، افزود: این رویداد مهم در حالی برای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر اتفاق افتاد که شمشیربازان کشورمان با پیروزی دو تیم پرقدرت آمریکا و فرانسه برای نخستین‌بار در طول تاریخ در جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت.

دبیر هیأت شمشیربازی مازندران از رقابت 20 کشور در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در بخش تیمی اسلحه سابر در ریو دوژانیرو برزیل خبر داد و بیان کرد: مجتبی عابدینی بازیکن مازندرانی به همراه علی پاکدامن و فرزاد باهرارسباران در قسمت اسلحه سابر این رقابت‌ها شرکت کرد.

رمضانی با بیان اینکه مدال برنز تیم ملی شمشیربازی در رقابت‌های جهانی با پیروزی مقابل آمریکا مسجل شد، گفت: تیم ملی شمشیربازی ایران 45 بر 41 موفق شد فرانسه را شکست دهد و در بازی مرحله نیمه‌نهایی نیز 45 بر 40 بر تیم آمریکا غلبه کرد.

دبیر هیات شمشیربازی مازندران با بیان اینکه مجتبی عابدینی برای دومین‌بار به مسابقات مهم المپیک اعزام می شود، گفت: این موفقیت در حالی از آن شمشیربازان اسلحه سابر ایران شده که هفته گذشته در مسابقات کره جنوبی برای نخستین‌بار در طول تاریخ توسط مجتبی عابدینی و علی پاکدامن صاحب دو سهمیه المپیک ریو 2016 شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار