ای کاش از همین افرادی که به عنوان افراد ذینفوذ رونوشت نامه به آنها می دهیم بخواهیم امکانات لازم را برای غرب و شرق و مرکز مازندران و همه مازندران واحد فراهم کنند نه اینکه درخواست های دیگر کنیم.
کد خبر: ۲۲۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 08 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، در سه هفته‎ گذشته کمپینی در فضای تلگرام برای آنچه که آنرا حمایت از تشکیل مازندران غربی دانسته اند تشکیل شده و کانالی که تعداد اعضای آنان به 6هزار نفر می‎رسد با قرار دادن انواع نامه های سرگشاده تا پیام‎های محرک افکار عمومی دلایل خود برای درخواست تشکیل استان غربی در مازندرانواحد را پیگیری کنند.

در یکی از این پیامها آمده است:

دستاوردهاي سفر وزير بهداشت در استان مازندران:

١- مرکز جامع بیماران کلیوی شهروند ساري با حضور دكتر هاشمي وزير بهداشت و درمان و ربيع فلاح استاندار مازندران افتتاح شد

مساحت ساختمان:2550 مترمربع

مساحت زمین:3500 مترمربع

تعداد تخت: 48 تخت

تعداد طبقات: 4 طبقه

سال شروع:94

هزینه کل : 95 میلیارد ریال

(هزینه ساختمان و تاسیسات: 45 میلیارد ریال –هزینه تجهیزات پزشکی 50 میلیارد ریال)

فضاهای جانبی شامل: درمانگاه فوق تخصصی و تخصصی ، اتاق عمل سرپایی، اتاق ریکاوری

دراین مرکز دو اتاق عمل جراحی ویژه بیماران کلیوی و دیالیزی تجهیز می شود

٢-مرکز جامع سرطان ساری با حضور دكتر هاشمی وزير بهداشت و ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران افتتاح شد

مساحت ساختمان:5هزار مترمربع

تعداد طبقات: 5طبقه

تعداد تخت: 72 تخت

سال شروع :86

هزینه کل : 180میلیارد ریال

(هزینه ساختمان و تاسیسات : 120 میلیارد ریال –هزینه تجهیزات پزشکی 60 میلیارد ریال)

دارای بخش‌های پیوند مغز و استخوان، آنکـولـوژی سرپایی، ایزوله، آنکـو سرجری، هماتولوژی خون، شیمی درمانی و آزمایشگاه جامع

مرکز جامع سرطان بیمارستان امام خمینی(ره) ساری تنها و نخستین مرکز درمان بیماران سرطانی در استان مازندران است. در این مرکز خدمات شیمی درمانی سرپایی، بستری، پیوند مغز و استخوان و سایر خدمات موردنیاز به بیماران سرطانی ارایه می شود.

٣-بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل همزمان با روز مبعث با حضور دكتر هاشمي وزير بهداشت و درمان و ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران افتتاح خواهد شد

مساحت ساختمان:18000 مترمربع

مساحت زمین:4 هکتار

تعداد طبقات: 4 طبقه

تعداد تخت: 160 تخت مصوب- 217 تخت موجود

سال شروع :86

هزینه کل : 430 میلیارد ریال

( هزینه ساختمان و تاسیسات: 280 میلیارد ریال –هزینه تجهیزات پزشکی تاکنون 150 میلیارد ریال)

بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل، مهم ترین طرح آماده افتتاح دانشگاه علوم پزشکی مازندران وچهارمین بیمارستان این شهرستان محسوب می شود که به علت واقع بودن آمل در محور هراز و نیازمندی این شهرستان به تخت های جدید بر اساس نظام سطح بندی تخت های بیمارستانی ساخته شده، چند تخصصی و دارای بخش های مختلف از جمله مراقبت های ویژه شامل آی سی یو، سی سی یو، آزمایشگاه، سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی و داروخانه است.

#غرب_مازندران_فرزند_سرراهي_استان

#مازندران_غربي_استان_بايد_گردد

در دیگر پیام این کانال آمده است:

پیام حمايت چشمگير مردم از کمپین استان شدن غرب مازندران

سالها قبل هنگامی که از استان شدن غرب مازندران حرف به میان می آمد بسیاری آن را بر خلاف خواست و نظر اکثریت مردم غرب مازندران می دانستند. شاید برخی دلیل طرح این موضوع را غضب و نارضایتی مسئولان غرب مازندران می دانستند. امری که بیشتر به توزیع ناعادلانه بودجه های عمرانی و زیرساختها از محمودآباد تا رامسر مربوط می شد. مسئله ای که در افتتاح طرح های عمرانی در سفر آخر دکتر روحانی رییس جمهور محترم به مازندران کاملا عیان بود. اما امروز که کمتر از سه هفته از تأسیس کمپین مذبور می گذرد تعداد اعضا قریب 6 هزار نفر شده است. از امروز باید تحلیلها را جهت جدیدی بدهیم و اراده عمومی مردم غرب مازندران برای استان شدن را به حمایت نمایندگان، امامان محترم جمعه و شخصیت های برجسته سیاسی اضافه کنیم. تا دیروز اگر از موقعیت جغرافیایی و سیاسی و سایر شرایط استان شدن غرب مازندران سخن می راندیم، از امروز باید از تغییر طلبی مردم این خطه برای پایان بخشی به ناملایمت ها سخن برانیم. اراده اجتماعی ای که به واسطه شبکه های اجتماعی همچون تلگرام نمود عینی یافته و پرچمدار آن نسل جدید دهه سوم و چهارم این دیار است.

و در پیامی دیگر آمده است:

#مازندران_غربي_استان_بايد_گردد

بسم الله الرحمن الرحيم

سرنوشت هرقومي با همت و تلاش و حركت خودشان رقم ميخورد و با حركت در مسير خواست هاي خود ميتوانند موفقيت را برايشان متصور شد اما با انفعال و سكوت و بي انگيزگي به نتيجه نخواهند رسيد.

باتوجه به ارزوي ديرين و به حق مردم شريف حوزه ي غرب مازندران، مبني بر تاسيس استان مستقل، برآن شدم تا كمپين مردمي حاميان تاسيس استان جديد در غرب مازندران را فعال كرده كه با استقبال عالي و خوب مردم مواجه شده است بطوريكه در مدت بيست روز چندهزار نفر به عضويت اين پويش مردمي درامدند.

حال در مرحله ي دوم از اين حركت مردمي ، بر ان شديم تا با اتحاد و هم صدايي مردم و بزرگان هم تلاش كنيم و پيشنهاد حمايت و نشست در رابطه با فراهم اوردن مقدمات براي اجرايي شدن ان و رساندن اين صدا به مسولان كشوري كه صرفا با همدلي و كنار گذاشتن اختلاف سليقه ها و اتحاد بين بزرگان محقق خواهد شد .

بر انيم تا همه ي تلاش خود را براي تحقق اين امر و نشست صميمي بزرگان فراهم اوريم.

رونوشت:

١- ايت الله شيخ علي اكبر ناطق نوري

٢--ايت الله ، الله وردي مقدسي فرد

٣-حاج احمدناطق نوري

٤-دكتر انوشيروان محسني

٥- مهندس يدالله طاهرنژاد

٦- سردار محمدرويانيان

٨-دكتر اسماعيلي منتخب مردم شريف نور محموداباد

٩-امام جمعه ي محترم شهرستان نور

١٠- فرمانداران محترم شهرستان نور و محموداباد

١١-جناب قاسم احمدي نماينده ي مردم شريف نوشهر، چالوس و كلاردشت

١٢-امامان جمعه ي محترم شهرستان نوشهرو چالوس

١٣- فرمانداران محترم شهرستان نوشهر و چالوس

١٤- دكتر شريعت نژاد نماينده مردم شريف تنكابن رامسر

١٢- امامان جمعه ي محترم شهرستان تنكابن و رامسر

١٣- فرمانداران محترم شهرستان تنكابن و رامسر

١٤- فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستانهاي غرب مازندران

#مازندران_غربي_استان_بايد_گردد

به گزارش تابناک مازندران، نکته ای که این دوستان هم استانی شاید فراموش کرده اند اختصاص 6 میلیارد تومان بودجه فرهنگی در دولت قبل به توسعه غرب استان متحد مازندران است و دریغ از یک ریال که به بقیه مناطق پرداخت شود، حالاگر قرار باشد با کوچکترین بهانه‎هایی لب به درخواست‎های جدایی طلبانه باز کنیم یا فریاد انا مظلوم سر دهیم قطعا باید شاهد استان شدن همه شهرهای استان! باشیم زیرا حس توسعه شهر و روستا از توسعه طلبی یک منطقه قویتر است و یااینکه با تکیه بر توان مدیریتی نیروهای استان در سطح ملی به مازندران واحد، توسعه یافته و با فرهنگ فکر کنیم.

و نکته آخر اینکه ای کاش از همین افرادی که به عنوان افراد ذینفوذ رونوشت نامه به آنها می دهیم بخواهیم امکانات لازم را برای غرب و شرق و مرکز مازندران و همه مازندران واحد فراهم کنند نه اینکه درخواست های دیگر کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
اینا که دم از جدایی میزنن مازندرانی نیستند بلکه یه عده کمی که از استان های دیگه در غرب استان مقیم شدن هستن که توطئه این افراد باید سرکوب شود مازندران مثل هیشه باید بزرگ و پر جمعیت و قهرمان باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار