معاون وزیر جهاد مدعی شده بود که يوسفيان ملا نماينده آمل در مورد يک مساله به او توهين کرده و از لفظ بدی عليه او استفاده کرده است مساله ای که يوسفيان منکر آن شد.
کد خبر: ۲۴۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 07 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، پیش از ظهر امروز در حالی که علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس برای نخستین مرتبه بر کرسی ریاست تکیه زده و در غیاب علی لاریجانی و پزشکیان مشغول مدیریت بر مجلس بود درگیری لفظی و فیزیکی بین عزت الله یوسفیان ملا و خلیل آقایی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی موجب تشنج در مجلس و برهم خوردن آرامش خانه ملت شد.

ماجرا با سرصدای آقايی ایستاده در دو رديف اول صندلیهای مجلس در حالی که اطراف او برخی دیگر از نمایندگان از جمله جهانبخش محبي نيا، جبار کوچکی نژاد و عزت الله يوسفيان ملا ایستاده بودند نظر نمایندگان را به خود جلب کرد.

ظاهرا بعد از جنگ لفظی بین این دو نماینده تماس فیزیکی نیز بین آنها شکل گرفت و حتی دکمه های پیراهن آقایی تا کمر باز شده بود.

گويا آقايی مدعی شده بود که يوسفيان ملا نماينده آمل در مورد يک مساله به او توهين کرده و از لفظ بدی عليه او استفاده کرده است مساله ای که يوسفيان منکر آن شد.

یوسفیان ملا دراین مورد توضیح داد نمایندگان استان های گیلان و مازندران و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس نامه ای را خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تدوین کرده اند که این نامه هنوز در دست نمایندگان برای جمع آوری امضا وجود دارد و به هیئت رئیسه و وزیر جهاد اعلام نشده است.

وقتی که نامه را به معاون پارلمانی جهاد کشاورزی ارائه کردم او اول بی توجه به نامه شد و من نیز از کنار او رد شدم و رفتم اما هنوز از کنار آقایی نگذشته بودم که ایشان شروع به داد و فریاد کرد و یقه لباسش را باز کرد و نمایندگان وی را از صحن علنی خارج کردند.

به گزارش تابناک مازندران/ مطهری رئیس وقت جلسه از نمایندگان خواست برای ختم موقت قائله آقایی را به بیرون صحن هدایت کنند تا بعدا مساله مورد پیگیری هیئت نظارت بر نمایندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
خلیل آقایی .... است . بارها درخصوص .....بودن ایشان به وزیر تذکر داده شده است . وزیر این فرد ناقص العقل را باید عوض کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار