کد خبر: ۲۴۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 07 June 2016
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: راه دسترسی بندر نوشهر با جدیت پیگیری شود.

به گزارش تابناک مازندران/  قاسم احمدی‌لاشکی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اینکه راه دسترسی، نجات آینده نوشهر است، اظهار کرد: این مهم‌ترین کار است و با توجه به اینکه بندر نوشهر یکی از قدیمی‌ترین بنادر شمال کشور است باید این محدودیت و مشکل برای بندر نوشهر برطرف شود.

وی با بیان اینکه نوشهری‌ها به تاتینا مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی مازندران علاقه‌مند شدند چون مرد اقدام و عمل بود، افزود: دیوار بندر را به دیدار تبدیل کرد که خواسته به حق مردم در سال‌های متمادی بود و این فضا را که شبیه زندان بود به دیدار تبدیل کرد و سبب آشتی بین بندر و شهر نوشهر شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات همه کسانی که برای توسعه و آبادانی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تلاش کردند، خاطرنشان کرد: تاتینا در مدت دو سال به اندازه 10 سال کار کرد و پروژه‌های مختلفی مانند سیلو، انبار و ... را پایه‌گذاری کرد و توانست بندر نوشهر را به سمت تعالی حرکت دهد.

وی با بیان اینکه رضوانی مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی مازندران از بندر چابهار که بیش از 10 برابر اینجا امکانات دارد به مازندران و نوشهر آمد و این مسؤولیت را پذیرفت، تأکید کرد: مجموعه بندر نوشهر نیاز به تلاش بیشتر از سوی مدیر جدید دارد و با توجه به اینکه رضوانی در رشته صنایع دریایی تحصیل کرد مطمئناً می‌تواند ظرفیت‌های نهفته بندر نوشهر را بیش از پیش شکوفا کند.

احمدی‌لاشکی در پایان با اشاره به اینکه تاتینا مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی مازندران، امروز از این مجموعه می‌رود ولی از دل‌ها نمی‌رود چون ادب، شخصیت، پُرکاری و شناختش از جایگاه‌های استانی، کشوری و تعامل در وجود او نهفته است، گفت: دو انباری که در محوطه بندر نوشهر وجود دارد نیاز به جابه‌جایی دارد و قرار شد تا پایان امسال این کار انجام شود.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار