کد خبر: ۲۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 18 April 2015
همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی رژه نیروهای مسلح مازندران با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی، دریایی ، هوایی ، استاندار و جمعی از بسیجیان در ساری مرکز استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رژه یگان های نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی زمینی مستقر در استان مازندران و همچنین یگان های انتظامی استان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

استاندار مازندران در این مراسم با بیان این که اقتدار و توانمندی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با فرماندهی کل قوای مقام معظم رهبری عامل دلگرمی ملت و حتی کشورهای منطقه است، گفت: امنیت و ثبات استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران در شرایطی وجود دارد که کشورهای منطقه درگیری های سختی دارند.

ربیع فلاح به شرارت و کشتار بی رحمانه سعودی و آمریکایی علیه مردم بی دفاع یمن اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه سازمان بین املل نسبت به کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم یمن سکوت می کند ،جای تاسف است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی در حفظ و حراست از کیان این مرز بوم با تمام قدرت و تجهیزات نوین آماده است، بیان داشت: حماسه های ارتش در حراست از آرمان های خون شهدا و انقلاب مثال زدنی است.

نماینده عالی دولت در مازندران به موفقیت و افتخار آفرینی تیم مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: امروز هسته ای بودن ایران در افکار عمومی جهان امری طبیعی تلقی شده است و این را مدیون تدابیر مدبرانه رهبری ، دولت یازدهم و تیم با تجربه مذاکره کننده هستیم.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: امروز با موفقیت تیم هسته ای عزت و سربلندی ملت ایران چندیدن برابر شده است.

فلاح ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل زیاده خواهی های دشمنان و تحریم های ناجوانمردانه کشورهای استکبار را دیگر عوامل پیروزی ملت مقابل هجمه های دشمنان عنوان کرد و گفت :شعار امسال رهبری مبنی بر ملت و دولت همدلی و همزبانی نیز تمامی توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را نیز خنثی می کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات داخلی از برنامه های مهم استان است، ادامه داد: پروژه های مختلف تولیدی ، عمرانی و زیر ساختی در استان در حال اجرا است که امسال به بهره برداری می رسد.

استاندار مازندران به اقامت بیش از 10 میلیون نفر شب در تعطیلات نوروزی امسال در استان اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت های گردشگری که موجب افزایش درآمد مردم و رونق اقتصادی استان می شود ، استفاده کنیم.

استاندار مازندران ضمن قدر دانی از آمادگی ارتش جمهوری اسلامی و دیگر نیروهای مسلح استان ، گفت: فتنه افکنی دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی پایان ناپذیر است و همواراه باید مراقب باشیم.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمیی(ره) نوشهر هم در این مراسم گفت : امروز هیچ کشوری قدرت مقاله و تجاوز به سرزمین ایران اسلامی ندارد.

امیردریادار دوم عرشه خرداد حکیمی به ایثارگری و جانبازی نیروهای مسلح و آحاد مردم در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : به رغم این که 38 کشور دنیا در کنار رژیم بعثی عراق با ایران می جنگیدند اما با وحدت ایثارگری رزمندگان جان برکف توانسته ایم از سرزمین کشور به درستی دفاع کنیم.

وی با بیان این که امروز نظام جمهوری اسلامی به پیشرفت های مطلوبی در حوزه تجهیزات نظامی رسیده است، اظهار داشت: نیروهای انسانی نیز در دستیابی به آحرین یافته های علمی نظامی نقش تاثیرگذاری داشته اند.

پادگان شهید فرامرزی ساری وابسته به لشکر 30 پیاده گرگان و دانشگاه علوم دریایی نوشهر ارتش جمهوری اسلامی در استان مازندران مستقر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار