کد خبر: ۲۴۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ 12 June 2016
رئیس هیأت تکواندو مازندران گفت: فرزان عاشورزاده تکواندوکار مازندرانی وزن منهای 58 کیلوگرم کشورمان مدال طلای تورنمنت بین‌المللی یونان را به نام خود ثبت کرد.

فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به مدال طلای عاشورزاده تکواندوکار مازندرانی اظهار کرد: دومین روز از ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان (G1) با مبارزات 181 تکواندوکار در رده سنی بزرگ‌سالان به میزبانی شهر تسالونیکی یونان در حال برگزاری است که فرزان عاشورزاده بر سکوی نخست وزن دوم ایستاد.

وی تصریح کرد: تکواندوکار مازندرانی وزن منهای 58 کیلوگرم کشورمان، پس از یک دور استراحت، به مصاف مکس کارتر از انگلیس رفت و در یک رقابت یک طرفه 12 بر یک برنده شد و پس از آن در مرحله پایانی توانست با شکست الفریوس فکیبوس از یونان (14 ـ 2) به مدال طلا دست پیدا کند.

رئیس هیأت تکواندو مازندران گفت: هدایت تیم ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بود.

نفجم افزود: تورنمنت بین‌المللی یونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار