تعرفه هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت که اکنون حدود 30 ریال است، از اول تیرماه امسال با 15 ریال افزایش 45 ریال برای مشترکان محاسبه می شود.
کد خبر: ۲۴۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 20 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، همانطور که از سال گذشته زمزمه افزایش تعرفه تلفن ثابت به گوش رسیده بود این اتفاق بالاخره در یکی دو روز پیش رقم خورد و از این به بعد تلفن ثابت با هزینه بیشتری انتقال پیام خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعرفه هر پالس (یک دقیقه) مکالمه با تلفن ثابت که اکنون حدود 30 ریال است، از اول تیرماه امسال با 15 ریال افزایش 45 ریال برای مشترکان محاسبه می شود.

محمود واعظی البته در توجیح این افزایش قیمت، این را هم گفت که افزایش قیمتی که در تعرفه تلفن ثابت اعمال خواهد شد در مقایسه با تلفن همراه که تعرفه هر دقیقه مکالمه آن اکنون 14 تا 18 برابر هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت است، خیلی زیاد نیست.

وی به تعرفه هر پالس 30 ریال در طرح همکد سازی استانی اشاره کرد و گفت:از اول تیر ماه این تعرفه نیز 45 ریال می شود، گمان می رفت با تعرفه 30 ریالی برای هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت، مردم بیشتر به استفاده از تلفن ثابت روی آورند، اما چنین اتفاقی نیفتاد و تلفن ثابت با ضرر مواجه شد.

هزینه هر دقیقه مکالمه از تلفن همراه دایمی اول به تلفن ثابت 570 ریال و از تلفن همراه دایمی اول به دایمی اول نیز 570 ریال است.

هزینه هر دقیقه مکالمه از تلفن همراه دایمی اول به اپراتور دوم ( ایرانسل) و اپراتور سوم( رایتل) 625 ریال است.

هزینه هر دقیقه مکالمه با اپراتور دوم 499 ریال است.

هزینه هر دقیقه مکالمه با اپراتور سوم نیز 499 ریال است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار