کد خبر: ۲۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 19 April 2015
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اشاره به رشد 48 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 93 نسبت به سال ماقبل آن، گفت: از ابتدای فروردین 94 تاکنون نیز حدود 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران کشف شد.


ذبیح‌الله پهلوانی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در گفت‌وگو با  فارس، اظهار کرد: کشفیات سال 93 پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در سال 93 نسبت به سال 92، با 48 درصد افزایش به 3 تن و 880 کیلو انواع مواد مخدر رسیده است.

وی با اشاره به افزایش مواد مخدر روان‌گردان به‌ویژه در بین نسل جوان، گفت: افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی در سال 93 نسبت به سال قبل از آن، 74 درصد و کشفیات تریاک نیز در این مدت، 32 درصد افزایش داشته است.

عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، دلیل این افزایش کشفیات را اجرای طرح‌های عملیاتی در بخش پاکسازی مناطق آلوده، ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محورهای توزیع مواد مخدر در استان عنوان کرد که این فعالیت‌ها در سال 93 نسبت به سال 92، 253 درصد افزایش یافته‌اند.

پهلوانی درباره انهدام باندهای توزیع مواد مخدر در استان، بیان کرد: انهدام این باندهای افیونی در سال 93 نسبت به سال قبل، 151 درصد رشد داشته و تعداد دستگیرشدگان با توجه به پرونده‌های تشکیل شده نیز با 21 درصد افزایش به 8 هزار و 567 مورد رسیده است.

وی درباره آمار ماده 16 اظهار کرد: در سال 93 نسبت به سال پیش از آن، 254 درصد افزایش جمع‌آوری معتادان و متجاهران به مواد مخدر را در استان مازندران داشتیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران درباره اقدامات یک‌ماه اخیر این نهاد نیز اظهار کرد: از ابتدای فروردین 94 تا امروز، حدود 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی در پایان گفت: برای مبارزه با معضل مواد مخدر، نیاز به هم‌پوشانی و تعامل بیشتر همه دستگاه‌ها و همراهی شهروندان داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار