کد خبر: ۲۵۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 25 June 2016
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌ها برای احیای البرز مرکزی، گفت: البرز مرکزی به دوران رونق گذشته باز نمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه‌، عبدالله رضیان عصر امروز در جمع مردم زیراب سوادکوه با گرامیداشت شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) و شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش، اظهار کرد: مردم ارزشمند و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری به‌عنوان دو عنصر اصلی موفقیت و دوام انقلاب اسلامی در طول 38 سال اخیر با وجود دشمنی‌های دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری آمریکا، ایران و چین به‌عنوان دو کشور قدرتمند جهانی در برابر آمریکا قرار دارند، افزود: جمهوری اسلامی ایران با توجه به معرفت دینی و نگاه الهی در دستیابی به قدرت برتر موفق بوده است.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان باید قدر مردم و رهبر را بدانند، خاطر‌نشان کرد: در دنیای پر از آشوب و فتنه کنونی، دشمن با ایجاد آشوب در کشور‌های همسایه قصد دستیابی به ملت ما را دارد و دفاع از مظلوم و مکتب شیعه از اصول ما است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره وجود دو مشکل عمده رکود و بیکاری در کشور و نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی اقدامات عملیاتی انجام دهند و مشکل بیکاری و سختی معیشت از مهم‌ترین مشکلات سوادکوه است.

رضیان از برگزاری جلسات مستمر درباره وضعیت البرز مرکزی خبر داد و با بیان اینکه قول داده شد که کارخانه زغال‌شویی تا پایان امسال راه‌اندازی شود، افزود: البرز مرکزی به دوران رونق گذشته باز نمی‌گردد ولی ما پیگیر اجرایی شدن دغدغه مردم و جوانان هستیم.

وی به پیگیری وضعیت بیمارستان شهدای زیراب اشاره کرد و با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه اخیر، قول راه‌اندازی کلینیک تخصصی تا هفته دولت امسال و ساماندهی بخش اورژانس، سی‌تی‌اسکن و جراحی عمومی با کادر درمانی مناسب را به ما داد، بیان کرد: ساماندهی اختلاف مردم با منابع طبیعی برای اجرایی شدن تبصره ماده 54 نیز از پیگیری‌های ما در مدت فعالیت از زمان انتخابات تاکنون بود.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار بودن برنامه ششم توسعه در مجلس و پیگیری برای گنجاندن طرح‌های توسعه در قالب سند چشم‌انداز، گفت: گازرسانی تا آلاشت و استفاده از توانمندی‌های گردشگری و اتمام تعریض محور سوادکوه تا پایان سال نیز از اولویت‌های ما در مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار