کد خبر: ۲۵۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 28 June 2016
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر گفت: سارقان طلافروشی املش گیلان در رامسر دستگیر شدند.

احمد جعفرسعیدی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران گفت: چند روز پیش از سرقت، زنی در تماس با یک مجموعه تاکسی تلفنی تقاضایی خودرویی کرایه ای کرده که برای وی یک خودروی 206 که گاها به مسافرکشی می پرداخته ارسال می شود اما این خودرو توسط همدستان این زن ربوده شده و سه نفر خودروی این مرد را به سرقت می برند.

وی با اشاره به اینکه این سه نفر با خودروی سرقتی در شهرستان املش گیلان اقدام به سرقت مسلحانه می کنند، بیان کرد: در این سرقت که از یک طلافروشی صورت می گیرد، یک نفر در درون خودروی سرقتی به انتظار می نشیند و دو سارق دیگر با شلیک چند گلوله عصر روز یکشنبه حدود ۲کیلوگرم طلا به سرقت برده و خودروی سرقتی را در محل گذاشته و متواری می شوند.

وی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی تلفن همراه زنی که تقاضای خودروی آژانس کرده بود ردیابی شده و زن و شوهر پس از دستگیری نسبت به جرایم ارتکابی اقرار می کنند.

دادستان رامسر با بیان اینکه با توجه به اظهارات زن و شوهر؛ با حکم نیابتی دادستان املش  و دستور پیگیری ویژه از سوی دادستانی رامسر ۲سارق دیگر نیز در رامسر دستگیر و با بازجویی نفر سومی نیز  که فقط  دو قبضه سلاح کلاشنیکف نگهداری می کرد در رامسر دستگیر شدند.

وی اظهار کرد:سرقت مسلحانه و سرقت به عنف مجازات شدیدی دارد و  به جهت وقوع جرم در استان گیلان پرونده جهت تحقیقات تکمیلی توسط دادسرای رامسر به دادگستری املش ارسال شد.

 

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار