کد خبر: ۲۵۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 02 July 2016
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه ‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس طی روزهای آینده در مورد حقوق‌های نجومی تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: منابع تأمین این حقوق‌ها دولت بوده است.

عبدالله رضیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به انتشار فیش‌های نجومی حقوق و تصمیم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در بخش دولتی قانون نظام هماهنگ پرداخت وجود دارد.

وی افزود: مجموعه‌ای که در بدنه دولتی فعالیت دارند مصون از فیش‌های سرسام‌آور و نجومی هستند که این روزها حتی مردم جامعه را نگران کرده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه ‌شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل در زمینه فیش‌های چند 100 میلیون تومان دریافتی حقوق به بخش‌هایی باز می‌گردد که تقریبا به صورت شرکتی اداره می‌شوند و معتقدم به نظر می‌رسد تاکنون در این بخش‌ها غفلت ایجاد شده و برخی افراد غافل بودند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه برای این مجموعه‌ها اعضای هیأت مدیره در تعیین حقوق‌ تصمیم‌گیرنده هستند، بیان کرد: ولی چون منابع تامین این حقوق‌ها دولت است شرکت‌ها باید حتما رعایت مسائل بیت‌المال را در نظر می‌گرفتند.

رضیان ادامه داد: مجلس هفته آینده در مورد مسئله پرداخت حقوق نجومی تصمیم‌گیری می‌کند هر چند کمیسیون اصل 90 و هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی جلسات مختلف داشتند ولی منتظر تصمیمات مجلس در این زمینه هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد احتمال باز پس‌گیری حقوق‌های نجومی از سوی برخی مسؤولان و بازگشت آن به بیت‌المال، گفت: اگر با تصمیمات مجلس موضوع باز پس‌گیری حقوق‌ها لحاظ شود باید این امر را به سازمان‌های نظارتی و بازرسی واگذار کنیم تا براساس بهره از مکانیزم‌های مختلف حق بیت‌المال بازگردانده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار