کد خبر: ۲۵۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 04 July 2016
مادر ستایش با اشاره به اینکه با انجام آنژیوگرافی فرزندم برای انجام عمل جراحی قلب باز در بیمارستان شهید رجایی تهران بستری شد، گفت: پس از انجام عمل جراحی با مراجعه به پزشک به ما گفته شده که کار جراحی به خوبی انجام نشده است.

ستایش راه نمی‌رود، حرف نمی‌زند فقط درد می‌کشد؛ از وقتی متولد شد نتوانست به راحتی نفس بکشد؛ با وجود اینکه 16 ماهش است ولی دردهایی را تحمل کرده که یک فرد مسن قادر به این کار نیست؛ کودکی که از شادی و نشاط دوران کودکی تنها درد را تجربه کرده است.

مادر ستایش در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید: از حدود 5 ماهگی متوجه بیماری فرزندم شدم؛ بیشتر نفس نفس می‌زد و وزن نمی‌گرفت با مراجعه به پزشک متخصص و انجام آزمایش‌های لازم متوجه شدیم که قلب فرزندم تک بطنی است.

وی ادامه داد: پزشک پس از بررسی‌ها دستور انجام آنژیوگرافی داد که برای انجام آن با مشکلات بسیاری مواجه شدم و سرانجام در بیمارستان روحانی بابل این کار انجام شد.

مادر ستایش با اشاره به اینکه با انجام آنژیوگرافی فرزندم برای انجام عمل جراحی قلب باز در بیمارستان شهید رجایی تهران بستری شد، افزود: پس از انجام عمل جراحی دوباره مشکلات شروع شد و با مراجعه به پزشک به ما گفته شده که کار جراحی به خوبی انجام نشده و خون به قلب برگشت دارد.

وی افزود: تصور می‌کردیم با یک بار جراحی مشکلات تمام می‌شود ولی به ما گفته شده که باید دوباره باید جراحی شود ولی این عمل به فاصله یک‌سال پس از جراحی نخست باید صورت گیرد.

مادر ستایش یادآور شد: در حال حاضر ستایش 16 ماهه، 7.5 کیلو وزن دارد و نمی‌تواند مانند کودکان همسن خود راه رود حتی بنشیند.

وی با بیان اینکه برای تأمین هزینه‌های جراحی با مشکلات بسیاری مواجه شدیم، اظهار کرد: با وجود مستأجر بودن و اینکه شوهرم کارگر است و در ماه چند روز کار می‌کند تنها آرزویم سلامتی فرزندم است.

مادر ستایش افزود: برای انجام عمل نخست ستایش خیلی در مضیقه افتادیم الان نیز پزشک گفته باید جراحی صورت گیرد که از پس تأمین مخارج دارویی فرزندم برنمی‌آییم چه برسد به اینکه بتوانیم از پس خرج عمل برآییم.

وی گفت: چندین بار به نهادهای حمایتی مراجعه کردیم ولی آنان به ما گفتند شما شرایط دریافت کمک را ندارید.

خانواده ستایش انسان‌های آبرومندی هستند، پدرش کارگر است اما تا زمانی که فرزندش نیاز به جراحی مداوم نداشت به همان کارگری قناعت می‌کردند اما اکنون که فرزند خردسال نیاز به دارو و درمان دارد باید نهادهای خدماتی و خیران برای یاری دست به کار شوند تا کمک‌ها و یاری ما به هم‌نوع نوشداروی بعد مرگ سهراب نشود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار