کد خبر: ۲۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 04 July 2016
فرماندهی انتظامی مازندران برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را از برنامه‌های ناجا در سطح استان دانست و گفت: پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی جدی برخورد می‌کند.
پیش از ظهر امروز سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه دیدار مردمی در مسجد شکوهی مرکز مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان با توجه به موقعیت مسافرخیزی مازندران در طول سال به ویژه ایام تعطیل تابستان طرح‌های مختلف انتظامی و ترافیکی را در تمامی شهرستان‌ها به ویژه سواحل اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های ویژه ترافیکی و امنیتی در سطح استان اجرا می‌شود، افزود: طرح سالم‌سازی دریا از ابتدای خرداد ماه امسال در سواحل مازندران اجرا شد و لازم است مسافران و شهروندان در ایجاد امنیت و رفاه با پلیس همکاری کنند.

میرفیضی با اعلام اینکه امسال 102 طرح دریا در 66 نقطه سواحل مازندران طراحی شده است، اضافه کرد: 320 نقطه از سواحل مازندران حادثه‌خیز است که 20 دستگاه متولی مسؤول طرح سالم‌سازی دریا با تشکیل کمیته‌های مختلف در سواحل خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی یکی از کمیته‌های طرح سالم‌سازی دریا را کمیته امنیتی دانست و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده استقرار پلیس در طرح دریا با هدف نظم، امنیت و آرامش را برای مسافران و شهروندان فراهم می‌آورد.

فرماندهی انتظامی مازندران برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های ناجا در سطح استان دانست و ادامه داد: پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی جدی برخورد می‌کند.

فرماندهی انتظامی مازندران درباره اجرای محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته و عید فطر، تصریح کرد: برای محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران اطلاع‌رسانی انجام شد و بر این اساس تقویت نیروی انسانی و لجستیکی از دیگر عوامل لازم در ایام تعطیلات در محورهای استان است تا خدمات‌رسانی بهتری انجام شود.

وی یکی از موضوعات اصلی پلیس را بحث برقراری ارتباط مستقیم با مردم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه پلیس خدمات‌رسانی به مردم است و رویه ما در اجرای ارتباط با مردم تغییر کرده است تاکنون مردم در ارتباط با 197 به نیروی انتظامی مراجعه می‌کردند در این روش ما به سمت مردم حرکت کردیم.

میرفیضی با بیان اینکه در ارتباط مستقیم مردمی هر دو هفته روزهای دوشنبه در مناطق مختلف به دیدار شهروندان و هم استانی‌ها می‌رویم، افزود: طرح ارتباط مستقیم با مردم در همه شهرهای استان از طریق فرماندهی انتظامی شهرستانی انجام می‌شود.

فرماندهی انتظامی مازندران در توضیح بیشتر اجرای طرح مستقیم ارتباط مردمی گفت: وقتی مراجعه مستقیم در مسجد محله انجام می‌شود اهالی انتظارات و مشکلات بومی را به راحتی مطرح می‌کنند و با حضور معاونان بهترین شکل مشکلات بررسی و حل می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعه حضوری مردم مازندران در مسجد شکوهی درباره رسیدگی به برخی پرونده‌ها و مباحث پیشگیری، کلانتری، پاسگاهی و راهنمایی و رانندگی بود، اظهار کرد: برخی از درخواست‌های مردمی امروز حل و برخی دیگر برای بررسی بیشتر به معاونت‌ها ارجاع داده شد.

میرفیضی با اشاره به اینکه پنج موضوع در قالب انجام وظایف استانی و کشوری در سطح مازندران اولویت دارد و به تناسب جغرافیایی استان اجرا می‌شود، گفت: بحث برخورد با مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده، مطالبات مردمی، مبارزه با سرقت، کشفیات و استرداد به مال باختگان، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، مبارزه با کالای قاچاق، بحث سازماندهی ترافیک و روانسازی ترافیک در محورهای استان و داخل شهرها از سری خدماتی است که فرماندهی انتظامی به تناسب اولویت در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: مولفه اصلی خدمات‌رسانی نیروی انتظامی بر اساس منویات و فرامین رهبری و تدابیر و اجرای سلسله مراتب فرماندهی کشور است.

فرماندهی انتظامی مازندران در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: پرونده دو سرقت انجام شده در تنکابن در حال بررسی و پیگیری است که در روزهای آینده به مردم استان اطلاع‌رسانی می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار