کد خبر: ۲۵۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 10 July 2016
سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه باید صندوق حمایت از ورزشکاران در این شهرستان راه اندازی شود، گفت: تکلیف زمین های اداره ورزش که وقفی بوده و مالک داشت مشخص شد.
ناصر نصری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه های آمل با نگاه سازنده و مثبت فعالیت می کنند، تصریح کرد: رسانه ها در سوق مدیران به سوی عملکرد مثبت گام های خوبی می توانند بردارند.

وی با بیان اینکه ورزش با وجود قهرمانان و اصحاب نظر اداره شود موثر تر خواهد بود، یادآور شد: نگاه ها به ورزش آمل باید تغییر کند؛ ریاست هیات ها صرفا مسئولیت نیست بلکه باید برای رشته های مختلف گام بردارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه فعالیت روزانه هیات ها شهرستان بررسی می شود، تصریح کرد: طبق برنامه های عملیاتی برای هیات ها بارم بندی و نمره بندی در نظر گرفته می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه برخی هیات ها که طبق برنامه پیش نروند باید در آنها تغییراتی ایجاد شود، یادآور شد: تغییرات و تحولات در راستای رویکردها برای اصلاح وضعیت ورزش شهرستان است.

وی با بیان اینکه آمل دارای 43 هیات ورزشی است، افزود: روسای شش هیات ورزشی شامل هیات ورزش های همگانی، جانبازان و معلولان، کشتی، پزشکی ورزشی، انجمن های ورزشی و نابینایان در ماه های اخیر تغییر کرده و یک هیات ورزشی سه گانه راه اندازی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه 45 روستای فضای ورزشی روباز در روستاهای آمل احداث شد، تصریح کرد: این فضاها از محل اعتبارات و کمک های نماینده مردم آمل با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان راه اندازی شده است.

وی درباره ورزش هندبال آمل عنوان کرد: حمایت از هندبال باید از آموزشگاه ها آغاز شود و دوره جدیدی در این رشته ورزشی در آمل صورت گیرد

نصری با تاکید بر اینکه راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران در شورای ورزش شهرستان اعلام شده و پیگیری می شود، افزود: در این شورا می توان تصمیمات خوبی برای ورزش شهرستان اخذ شود و باید حمایت از ورزشکارانی که در رده های بین المللی و ملی درخشیده اند در این شورا پیگیری شود.

سرپرست اداره ورزش آمل با تاکید بر اینکه سهم اعتبارات ورزشی شهرستان باید توجه به ورزشکاران آسیایی و جهانی بسیار قابل توجه باشد، تصریح کرد: اعتبارات براساس تکمیل پروژه ها با توجه به آمار قهرمانان کمک های خوبی به ورزش شهرستان آمل صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه برای تکمیل سالن صخره نوردی آمل یک ونیم میلیارد تومان در خواست شده است، اظهار کرد: این پروژه قریب به 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در یک سال اخیر در نشست با مالکین اداره و سالن های ورزشی آمل و طبق رای دادگاه تصمیماتی گرفته شده است، یادآور شد: جلسه اخیر 2هزار و 700 مترمربع زمین ضلع جنوب شرقی آمل به مالکین واگذار شد تا به صورت تجاری احداث شود و دستگاه هایی مانند شهرداری نیز در این زمینه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه سه مکان ورزشی در این طرح از میان می رود، افزود: سه هزار مترمربع زمین نیز به باشگاه کاله اختصاص داده شده است تا نسبت به ساخت ساختمان سه طبقه رزمی، بوکس و خوابگاه ورزشی اقدام کند و از این طریق کمبودهای ورزشی از میان نرود، در این طرح نیز 22 هزار مترمربع زمین به نام اداره ورزش سند می خورد و سهم اوقاف نیز در همان طرح تجاری در نظر گرفته شده است.

نصری با تاکید بر اینکه تعدادی از سالن داران غیرمجاز شهرستان احضار شدند و 20 باشگاه اخطار عدم وجود پروانه باشگاه دریافت کردند، عنوان کرد: 10 باشگاه پلمپ شدند و از 45 باشگاه غیرمجاز در شهرستان بازدید از  15 باشگاه دیگر در دستور کار قرار دارد.

 وی با اعلام اینکه 12 تیم آملی در لیگ کشوری در رشته ها والیبال، بسکتبال، بدمینتون، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، فوتسال بانوان، فوتبال نوجوانان، فوتسال، فوتبال نونهالان حضور دارند، اظهار کرد: 15 ورزشکار آملی اعزام شده به اردوی تیم ملی در آمل فعالیت می کنند و سه مربی نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند.

 

 

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار