کد خبر: ۲۶۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 17 July 2016
شهردار پل‌سفید سوادکوه با اشاره به وضعیت شهرستان سوادکوه بر لزوم نگاه ویژه به حوزه بحران سوادکوه تاکید کرد.

 رمضان پاریاو ظهر امروز در جمع  مسؤولان ادارات و نهاد‌های سوادکوه با اشاره به اینکه مدیریت بحران در شهر‌های زیر 200 هزار نفر جمعیت بر عهده دولت است، گفت: وجود رانش، ریزش و زلزله‌خیز بودن شهرستان سوادکوه و برف‌گیر بودن شهرستان و با توجه به اینکه گسل خطیر‌کوه از فعال‌تر‌ین گسل‌های مازندران است، لزوم نگاه ویژه ستاد مدیریت بحران استان به شهرستان را دو‌چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه در فصل سرما با توجه به اهمیت گردنه گدوگ، امکانات راه و شهر‌سازی به آن منطقه اعزام می‌شود و شهرداری باید اقدام به پشتیبانی از روستا‌های اطراف کند، افزود: حوزه بحران سوادکوه نیازمند نگاه ویژه است.

شهردار پل‌سفید با انتقاد از اینکه طرح مطالعه فاضلاب شهری پل‌سفید 9 سال به طول انجامیده ولی هنوز نهایی نشده است، خاطر‌نشان کرد: چاه‌های جذبی از مهم‌ترین عوامل رانش و لرزش هستند که با اجرایی‌شدن فاضلاب شهری شاهد حل این معضل خواهیم بود.

پاریاو پل درون‌شهری پل‌سفید را از گلوگاه‌های مهم ترافیک محور سوادکوه ذکر کرد و با بیان اینکه موضوع پل درون‌شهری پل‌سفید هنوز نهایی نشده است، افزود: اگر مسیر زیراب و شیر‌گاه در محور سوادکوه هم تکمیل شود ولی فکری برای پل درون‌شهری پل‌سفید نشود، کماکان شاهد تداوم ترافیک در محور خواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار