کد خبر: ۲۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 22 April 2015
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از اواخر امروز تا روز جمعه با عبور امواج کم‌وبیش ناپایدار، آسمان مازندران نیمه‎ابری تا ابری، همراه با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با فارس ، با بیان اینکه روز سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه حداکثر دمای مازندران مربوط به شهرستان ساری در حدود 33 درجه سانتی‌گراد بود، اظهار کرد: از امروز به‌دلیل جریانات شمالی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، بارش خفیف باران و در ارتفاعات استان به‌دلیل وجود جریانات گرم جنوبی، آسمان کماکان آفتابی، همراه با افزایش دما است.

وی افزود: از اواخر امروز تا روز جمعه، چهارم اردیبهشت‌ماه با عبور امواج کم‌وبیش ناپایدار، آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود که مقدار بارش‌ها زیاد نیست.

​مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه انتظار می‌رود دمای هوا طی این مدت در ارتفاعات مازندران کاهش یابد، خاطرنشان کرد: از بعدازظهر جمعه با تقویت سامانه بارشی به‌تدریج بر مقدار بارش‌ها افزوده شده و شاهد وزش باد شدید در مازندران هستیم.

این مسئول با اشاره به کاهش دمای هوای استان، بیان کرد: این سامانه بارشی شنبه‌شب به‌تدریج از استان خارج می‌شود.

داداشی با عنوان اینکه از روز یک‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه شاهد جوی پایدار در آسمان مازندران هستیم، گفت: همچنین وضعیت دریای مازندران طی این مدت به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار