شهردار سیلوانو ایتالیا گفت: اخبار ناسالمی از ایران به ایتالیا در گذشته منعکس می‎شد و در حال حاضر میزان انتشار اخبار ناسالم کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۶۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ 26 July 2016

 فرانچسکو دوشنبه‌شب در بررسی طرح قرارداد خواهرخواندگی سیلوانو ایتالیا و شهر ساری در مجتمع دنیای آرزو، با اشاره به اینکه تاریخچه همکاری مناسبی بین ایران و ایتالیا وجود دارد، اظهار کرد: چند سال وقفه در ارتباطات بین دو کشور ایجاد شد که باید تلاش کنیم از فرصت ایجاد شده برای توسعه روابط استفاده کنیم.

وی افزود: سرعت ارتباطات باید شتاب بیشتری بگیرد تا وقفه ایجاد شده این چند سال گسترش پیدا کند، ایران و ایتالیا مشترکات زیادی دارند که از این مشترکات باید برای توسعه ارتباطات استفاده کرد.

شهردار سیلوانو ایتالیا یادآور شد: در گذشته اخبارهای ناسالمی درباره ایران به ایتالیا منعکس می‎شد ولی در حال حاضر میزان اخبار نادرست از ایران به ایتالیا کاهش پیدا کرده است.

این مسؤول ادامه داد: باید در ارتباطات دو کشور به ویژه شهرهای که مشترکات زیادی دارند اتفاقات مناسبی رخ دهد.

فرانچسکو تصریح کرد: اطلاعاتی که در شهرستان ساری کسب کردیم را به مسؤولان استان منعکس می‎کنیم و دو ماه دیگر هیأت عالی رتبه از سیلوانو ایتالیا برای مراحل بعدی کار وارد ساری می‎شود.

وی با اعلام اینکه ساری شهر زنده‌ای است و ایده‌های بزرگی در این شهر در حال اجراست، گفت: شاهد رشد فزاینده در این شهر هستیم.

شهردار سیلوانو ایتالیا اضافه کرد: پروژه‌های که در شهر ساری در حال احداث است نشان از رشد توسعه‌ای در این شهر دارد.

وی با اعلام اینکه برای توسعه ارتباط و بهره‌گیری از ظرفیت دو شهر باید تلاش جدی انجام شود، گفت: با کمک همدیگر می‌‏توانیم در رشد و توسعه شهری همکاری مناسبی داشته باشیم.

انتهای پیام/86004/آ ۳۰/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار