کد خبر: ۲۶۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 26 July 2016
استاندار مازندران گفت: واحدهای تولیدی که مشکل وام معوقه و چک برگشتی دارند باید حمایت شوند و نباید از سوی بانك ها در حق آنها کوتاهی صورت گیرد.

به گزارش ایسنا مازندران،  ربیع فلاح  در همایش" نمازجمعه  قرارگاه بصیرت و اخلاق" که به مناسبت ۵ مرداد(سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور) با حضور رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده علوم و فنون دریایی جواد الائمه(ع) چالوس برگزار شد، وی را از مفاخر استان و کشور خواند و اظهار کرد: حجت الاسلام ناطق نوری در دوران قبل از پیروزی انقلاب و چه در حال حاضر  یار و یاور امام و رهبر بوده و هستند.

وی با اشاره به اقدامات موثر  در سال اقدام و عمل در راستای تاكیدات مقام معظم رهبری، افزود: یکی از ضروریات استان كه باید انجام می شد و از موانع توسعه استان به شمار می رفت عدم همدلی و همگرایی مسئولان بود که با همت و كمك ائمه جمعه، نخبگان و مجموعه  استان  به سمت آرامش  نسبی حركت داده شد.

استاندار مازندران با اشاره به وضعیت استان در گذشته و امروز و اینكه با وجود اعتبارات زیادی كه در مازندران وجود داشت چندان توسعه نیافت، افزود: مازندران دارای استعدادهای فراوانی است که اگر در بخش های مختلف كشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن و زیرساختی استان کار شود بسیاری از مشکلات از جمله بیكاری و مشكلات اقتصادی كه امروز گریبانگیر استان است برطرف می شد.

فلاح تاكید كرد: با وجود تمام کمبودها سعی شد در  شهرک های صنعتی، واحدهای تولیدی، كشاورزی و گردشگری در خدمت رسانی به تولیدکنندگان و خدمات دهندگان سمت و سوی مشخصی داشته باشد.

وی متذكر شد: در سال گذشته با وجود همه مشكلات و تنگناها در ستاد رفع موانع تولید بیش از ۸۰۰ مورد مجوز و مشكل واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و بیش از  ۳۵۰ مورد مشكلات واحدها در سال گذشته برطرف شد.

استاندار مازندران یکی از مشکلات امروز فارغ التحصیلان را عدم مهارت كافی دانست و عنوان كرد: کارگروهی در این خصوص تشكیل داده شد  تا با استفاده از نخبگان و  برای تحلیل محتوای کسب و کار  اقدام کنند.

فلاح با اشاره به فعالیت های شبانه روزی در سال 95 ابراز كرد:  امسال باید ۴۷۰ میلیارد تومان به ۳۵۳ واحد صنعتی با ظرفیت های خالی  پرداخت تا ۲۳ هزار شغل ایجاد شود.

وی خطاب به مدیران بانك ها گفت: واحدهای تولیدی که مشکل وام معوقه و چک برگشتی دارند باید حمایت شوند و نباید از سوی بانك ها در حق آنها کوتاهی صورت گیرد.

این مسئول با تاكید بر اینكه اعتباری که به این استان اختصاص یافت نباید برگشت بخورد و باید به موقع جذب شود متذكر شد: اگر برخی مدیران بانك ها همكاری نكنند و كوتاهی كنند برخورد جدی با آنان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار