کد خبر: ۲۶۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 27 July 2016
شهردار مونته سیلوانو ایتالیا در پاسخ به درخواست عضو شورای شهر ساری که گفته بود واقعیت‌های ایران را در ایتالیا تشریح کنید، گفت: پرچمدار ایران در ایتالیا می‌شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسؤولان شهری مونته سیلوانو ایتالیا و ساری شب‌گذشته در عمارت شهرداری دیدار جداگانه‌ای با همدیگر داشتند.

غیر از صحبت‌های شهردار مونته سیلوانو و شهردار ساری اعضای شورای شهر ساری نیز صحبت‌های در ارتباط با لزوم توسعه ارتباط شهری مطرح کردند، اما اظهارات یک عضو شورای شهری و درخواست آن به نظر راهبردی‌تر و اثرگذارتر به نظر می‎رسید.

این درخواست عضو شورای شهر ساری و پاسخ جالب شهردار مونته سیلوانو به نظر حیف است که منتشر نشود و در همان جلسه باقی بماند.

سه نفر از اعضای شورای شهر ساری درخواست خویش و توقع خویش از این سفر را مطرح کردند، نوبت به علی‌اکبر دیگر عضو شورای شهر ساری علی‌اکبر ذلیکانی رسید.

وی خطاب به مسؤولان شهری مونته سیلوانو اظهار کرد: شما چند روز در ایران مهیمان بودید، از شما درخواست دارم که حقیقت‌های ایران را آنطور که مشاهده کردید تشریح کنید.

این عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: ایران در بحرانی‎ترین منطقه خاورمیانه قرار دارد ولی با وجود تنش‌های زیادی که در منطقه و جهان وجود دارد امن‎ترین کشور دنیا است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کمترین مسائل ضد امنیتی در کشور داریم، یکی از مسائلی که برای فعالان اقتصادی حائز اهمیت است، توجه به مسائل امنیتی است و ایران امن‌ترین کشور جهان است.

پاسخ شهردار مونته سیلوانو ایتالیا

فرانچسکو مورنیو در پاسخ به درخواست عضو شورای شهر ساری اظهار کرد: خبرهای منفی زیادی از وضعیت کشور شما در کل اروپا منتشر می‎شد.

وی ادامه داد: این موج منفی بر روی برخی افراد اثرگذار بود ولی بسیاری از افراد فرهنگی و دانا به مسائل روز اخبار منفی منتشر شده درباره ایران را باور نمی‎کردند.

شهردار مونته سیلوانو ایتالیا تاکید کرد: ایران جایگاه اثرگذاری در جهان دارد، فردا که به ایتالیا برگردم، پرچمدار ایران در کشورم هستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار