کد خبر: ۲۶۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 27 July 2016
قهرمان المپیکی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: حادثه رانندگی بهادر مولایی حال همه ملی‌پوشان را گرفت البته این ورزشکار خیلی اذیت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سانحه رانندگی بهادر مولایی قهرمان ارزشمند وزنه‌برداری کشورمان در راه بازگشت از تهران با تردد در مسیر مواصلاتی هراز سبب شد تا بسیاری از افراد نگران سلامتی و بازگشت دوباره به میادین ورزشی این ورزشکار باشند.

هم‌اکنون مراحل درمانی مولایی که پدر و برادرش نیز در این حادثه دچار جراحت شدند در حال انجام بوده و این ورزشکار برای درمان از آمل و ساری به تهران منتقل شد.

محمدرضا براری قهرمان جوان و مسافر المپیک ریو کاروان وزنه‌برداری کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، در این باره اظهار کرد: پس از شنیدن خبر تصادف بهادر به شدت ناراحت شدم و این ورزشکار حال‌مان را در اردوی تیم ملی گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای سلامتی بهادر خیلی ناراحت هستم، افزود: این ورزشکار بسیار خوش قلب، مهربان و با اخلاق بود، من و بهادر از کودکی با هم بزرگ شدیم و بر روی یک تخته سال‌های زیادی در اردوهای مختلف تمرین کردیم.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه با بهادر در تهران ملاقات داشتم و امیدواریم هر چه زودتر به میادین قهرمانی بازگردد، خاطرنشان کرد: مردم این ورزشکار سنگین‌وزن را از دعا خیر خود محروم نکنند تا دوباره سلامتی خود را به دست بیاورد و به قهرمانی ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه بهادر مولایی از مدت‌ها قبل تاکنون خیلی اذیت شده است، بیان کرد: بهادر نتیجه یک هفته تلاش نبود که از خود رکوردهای ماندنی ثبت کند زیرا سالیان سال تلاش شبانه‌روزی داشته و فشار روحی روانی زیادی را تحمل کرد.

براری با تأکید بر اینکه نباید در این حادثه دنبال مقصر بگردیم بلکه باید همه توان‌ها را متمرکز کرده تا این ورزشکار هر چه زودتر به میادین بازگردد، گفت: باید قهرمانان ملی کشورمان حفظ شوند و با آرامش خاطر در میادین درخشش داشته باشند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شایسته است قهرمان وزنه‌برداری جهان که خود را برای رقابت‌های المپیک 2016 ریو کشور برزیل آماده می‌کرد با خودروی پراید رفت و آمد کند، تصریح کرد: بسیاری از ورزشکاران با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنند، برای سلامتی یک ورزشکار ملی باید بیشتر توجه شود هر چند من اصلاً ماشین ندارم و برای شاد کردن دل مردم و بر افراشتن پرچم کشورمان در دنیا می‌خواهم در المپیک تمام توان خود را صرف کنم.

براری با اشاره به اینکه به خاطر المپیک بسیار تلاش کردم و خیلی دنبال کار بودم تا از درآمد آن برای المپیک استفاده کنم، گفت: نتوانستم موفق باشم و با شرایط سخت وارد اردو شده و با همه سختی‌ها ساختم البته امیدوارم با لطف خداوند و دعای خیر مردم دست پر به کشورم باز گردم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار