کد خبر: ۲۶۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 31 July 2016
 استاندار مازندران گفت: ابلاغیه جدید توسط هیات دولت برای جبران خسارت برف در سال ۹۲ جهت امهال و استمحال شرکت های خسارت دیده صادر شد.

به گزارش ایسنا مازندران؛ ربیع فلاح در کمیته رفع موانع تولید و مشکلات کارخانجات صنعتی و بخش کشاورزی در فرمانداری تنکابن با تاکید بر افزایش تولید، اشتغال زایی و فروش به عنوان سه اصل مهم در توسعه بخش صنعتی و کشاورزی تصریح کرد: ابلاغیه جدید توسط هیات دولت برای جبران خسارت برف در سال ۹۲ جهت امهال و استمهال شرکت های خسارت دیده صادر شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط امسال از دو سال قبل از نظر بانکی بهتر شده و بهبود پیدا کرده است، بیان کرد: فرمانداران سه شهرستان غرب مازندران مسئول پیگیری تمامی مصوبات در حوزه خود هستند و جهت تسریع و پیشرفت کار پیگیری های لازم را به عمل آورند و دولت نیز به صورت کمکی تامین اعتبار می کند.

فلاح با تاکید بر اینکه فعالان بخش صنعت و معدن و مدیران عامل شرکت های خسارت دیده مشکلات خود را بیان و در سایت بهین یاب جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کردند، عنوان کرد: مصوبه تسهیلات ثبت شده با توجه به میزان اشتغال زایی در شرکت و میزان خسارت  که امروز مصوب  شد به آنها ظرف 10 روز آینده پرداخت می شود.

به گزارش ایسنا، شمس الله شریعت نژاد نماینده رامسر و تنکابن نیز در این جلسه اظهار کرد: واحدهای صنعتی به سختی اداره می شود، ۵۰ درصد آنها در گرو بانک ها هستند و فضای بیکاری در غرب مازندران زیاد است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار میلیارد تومان برای راه اندازی چرخ صنایع که امکان رقابت در بازار را دارد در نظر گرفته شده است، عنوان کرد:  ۴۸۰ میلیارد تومان برای استان مازندران در نظر گرفته شده و سهم شایسته ای را صنایع استان مازندران به خود تخصیص داده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار