به مناسبت میلاد امام هشتم؛
صبح روز گذشته ۲۴ مرداد به مناسبت میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) مسابقات بازیهای بومی محلی در زندان بابل برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 15 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا بحرگردنیکو رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان مازندران ضمن تایید این خبر گفت: هیات ورزش روستایی با همکاری اداره زندان متی کلا به مناسبت دهه کرامت و نیز میلاد امام رضا(ع) یکدوره مسابقات بومی محلی در سالن سرپوشیده ورزشی این اداره برگزار نمود که مورد استقبال ممدجویان قرار گرفت.
بحرگردنیکو تصریح کرد: مدت سه سال می باشد که هیات ورزش روستایی مازندران با همکاری مدیریت و پرسنل اداره زندان متی کلا بابل به ریاست اقای جعفرزاده مسابقات متعدد و مختلفی را به جهت نشاط و شادابی مددجویان برگزار می نماید.

سرپرست انجمن لوچو کشور در خصوص مسابقات برگزار شده عنوان داشت؛ مسابقاتی که برای مددجویان در نطر گرفته شده بود شامل: دو با کیسه، هفت گوش کا، طناب کشی و شیرین کاری بود که در نهایت به نفرات برتر هدایایی به رسم یاد بود از سوی هیات ورزش روستایی استان مازندران و ورزش روستایی شهرستان بابل اهداء گردید.

رییس هیات ورزش روستایی این استان در خاتمه یاد آور شد ؛ اگر عمری باقی بماند در مهرماه امسال ( ۹۵) دومین دوره مسابقات لوچو را در این زندان بین مدد جویان برگزار خواهیم نمود.
انجام بازیهای بومی محلی در زندان متی کلا بابل
ایستاده از راست به چپ:
بابا زاده مسئول تربیت بدنی زندان بابل، جعفرزاده رئیس زندان شهرستان بابل ، محمدرضا بحرگردنیکو رئیس هیات ورزش روستایی مازندران و احمد حبیب پور رئیس هیات ورزش روستایی بابل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار