مراسم استقبال از قاسم رضایی صاحب مدال‌‌ المپیک ریو ۲۰۱۶ در کشتی‌ فرنگی با حضور پرشور در آمل برگزار شد . قاسم رضایی فرنگی کار وزن 98 کیلوگرم ایران توانست در دیدار رده بندی بازی های المپیک ریودوژانیرو در یک کشتی حساس و تماشایی مقابل 'استفان شوئن' از سوئد و در حالی که 4 بر صفر عقب بود با اجرای دو بارانداز بی نقص کشتی را به تساوی کشانده و به دلیل کسب امتیاز آخر دستش به عنوان برنده بالا رفت و کشتی فرنگی را صاحب یک مدال برنز دیگر کرد.رضایی که در المپیک 2012 لندن نیز در وزن 96 کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود ، با کسب برنز المپیک ریو توانست عنوان پرافتخارترین فرنکی کار ایران را حفظ کند.
کد خبر: ۲۸۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 22 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،آئین استقبال از رضایی از ابتدای میدان علویان در ورودی شهر آمل آغاز شد و با همراهی پرشکوه ورزش دوستان و شهروندان و مسئولان آملی با عبور از خیابان های اصلی این شهر تا سالن ورزشی پیامبراعظم ادامه پیدا کرد.
 مراسم استقبال از قاسم رضایی در آمل+عکس
در مراسم استقبال از این کشتی گیر پرافتخار آملی که دومین حضورش درالمپیک را تجربه کرده ، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولان ورزش ، مربیان کشتی و پیشکسوتان کشتی و علاقه مندان پرشور این کشتی گیر آملی حضور داشتند.
 
امامعلی حبیبی دارنده نخستین نشان طلای کشتی ایران به همراه علی اکبر حیدری ، فیروز آصفی و رحیم علی آبادی از بزرگان ورزش کشتی کشور در این آئین حضور داشتند و از سوی ستاد استقبال از پهلوان رضایی تجلیل شدند.
 
  قاسم رضایی فرنگی کار وزن 98 کیلوگرم ایران توانست در دیدار رده بندی بازی های المپیک ریودوژانیرو در یک کشتی حساس و تماشایی مقابل 'استفان شوئن' از سوئد و در حالی که 4 بر صفر عقب بود با اجرای دو بارانداز بی نقص کشتی را به تساوی کشانده و به دلیل کسب امتیاز آخر دستش به عنوان برنده بالا رفت و کشتی فرنگی را صاحب یک مدال برنز دیگر کرد.رضایی که در المپیک 2012 لندن نیز در وزن 96 کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود ، با کسب برنز المپیک ریو توانست عنوان پرافتخارترین فرنکی کار ایران را حفظ کند.
برچسب ها: المپیک ریو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار