فرشاد پیوس
نساجی هوادارانی دارد که در کل ایران اینچنین هوادارانی نمیشه دید . آنها در سرما و گرما و در بدترین شرایط تیمشان را تنها نگذاشته اند و در حالی که چندین سال است که این تیم در لیگ یک مانده است همیشه یار و یاور نساجی بوده اند و نساجی را تنها نگذاشته اند .
کد خبر: ۲۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 28 April 2015
پیگیر بازی های نساجی بودم و از عدم صعود نساجی به پلی آف خیلی ناراحت شدم .
به گزارش تابناک فرشاد پیوس در خصوص عدم صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به مرحله پلی آف با اعلام این مطلب اظهار داشت : نساجی تیم بزرگی است و با این همه هوادار جای آن در لیگ برتر فوتبال کشور واقعا خالی است .
او ادامه داد : درست است نساجی مازندران به لیگ برتر صعود نکرد ، اما چیزی از شایستگی های بازیکنان و کادر فنی و شخص نادر دستنشان کم نخواهد شد . نادر و شاگردانش تلاش خودشان را کردند و تلاش انها شایسته تقدیر است .
وی افزود : بنده همیشه پیگیر بازی های تیم نساجی بودم و از عدم صعود این تیم به مرحله پلی آف واقعا ناراحت شدم ، چون نساجی هوادارانی دارد که در کل ایران اینچنین هوادارانی نمیشه دید . آنها در سرما و گرما و در بدترین شرایط تیمشان را تنها نگذاشته اند و در حالی که چندین سال است که این تیم در لیگ یک مانده است همیشه یار و یاور نساجی بوده اند و نساجی را تنها نگذاشته اند .
پیوس ضمن حمایت از مدیران باشگاه نساجی افزود : پرهام و درودگر و همچنین نادر دستنشان در این فصلی که گذشت زحمات زیادی برای موفقیت نساجی کشیدند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند اما متاسفانه بخت با آنها یار نبود .
این مربی باتجربه فوتبال کشور در پایان اظهار داشت : انشالله با مدیریت خوب آقای پرهام و حمایت همه جانبه هوادارن پرشور مازندرانی و قائمشهری تیم فوتبال نساجی مازندران سال آینده با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر و با حمایت همه جانبه رسانه و مسولین شهری و استانی به لیگ برتر فوتبال کشور راه پیدا کند تا آرزوی چندین ساله مردم مازندران برآورده شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار