پایان غم انگیز تابستان برای مسافرین تابستانی و مردم مازندران
بارش شدید باران و رعد و برق در شهرهای مختلف استان مازندران موجب کشته و مصدوم شدن چندین فرد از اهالی این استان شد. مرگ دو جوان بر اثر رعد و برق در بابلسر،قربانی شدن یک نفر در قائم شهر و کشته و مصدوم شدن چندین نفر از شهرهای مختلف استان مازندران حاصل این توفان بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۲۸۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 02 September 2016
 به گزارش تابناک مازندران،بارش شدید باران و رعد و برق در شهرهای مختلف استان مازندران موجب کشته و مصدوم شدن چندین فرد از اهالی این استان شد.
چندین کشته و مصدوم در توفان مرگبار مازندران
بر اساس این گزارش، مرگ دو جوان بر اثر رعد و برق در بابلسر،قربانی شدن یک نفر در  قائم شهر و کشته و مصدوم شدن چندین نفر از شهرهای مختلف استان مازندران حاصل این توفان بی سابقه بوده است.باران و باد مرگبار امروز صبح باعث مرگ و میر بی سابقه در بابلسر و هادی شهر شد.
 
براساس این گزارش، بارش شدید باران باعث ناپدید شدن 25 خودرو و مرگ 5 نفر در جاده چالوس شد و مسافرینی که در حاشیه خیابان ها چادربرپا کردن جان و مال خود را از دست دادند.
 
طبق گزارش های رسیده،2 زوج جوانی مشهدی لحظاتی پیش وروودی پارکینگ اول در بابلسر زیر چادر بر اثر رعد و برق جان به جان افرین تسلیم کردند.
 
طغیان دریای بابلسر باعث راهیابی آب به ویلاها و پلاژها شده است.
 
 توفان در قائم شهر قربانی گرفت  
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه آمار مصدومان حاصل از توفان قائم شهر در مقایسه با دیگر شهرهای سیل زده بیشتر بود ، گفت: به دنبال وقوع توفان شدید در شهرستان قائم‌ شهر یک نفر کشته و 16تن نیز مصدوم و به بیمارستان رازی این شهر منتقل و پس از درمان سرپایی مرخص شدند.
 
از این تعداد نیز 2تن در بیمارستان رازی قائم شهر  هم اکنون بستری هستند.
 
در بیمارستان 17 شهریور آمل نیز 8 مصدوم  و در بیمارستان امام خمینی (ره) نور نیز 3 مصدوم مراجعه کردند که پس از درمان سرپایی مرخص شدند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین گفت: تا کنون آمار دیگری مبنی بر افزایش تعداد مصدومین سیل امروز به دست نیامده است .

جان بابایی افزود: جنسیت متوفی نیز تا این لحظه گزارش نشده است.
 
 
طوفان شدید جان کاسب آملی را گرفت

دادستان عمومی انقلاب آمل گفت: یک کاسب آملی بر اثر طوفان شدید و رعد و برق جان خود را از دست داد.
 
علی طالبی شامگاه جمعه  در آمل اظهار کرد: طوفان شدید و رعد و برق بامداد امروز باعث بروز خسارت‌های زیادی در شهرستان آمل شد.
برچسب ها: توفان مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار