نماینده گنبدکاووس:
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های مثبت شرکت آبفای استان در آب رسانی مطلوب از مدیرعامل این شرکت تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۹۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 07 September 2016

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های مثبت شرکت آبفای استان در آب رسانی مطلوب از مدیرعامل این شرکت تقدیر کرد.
قرجه طیار در دیدار با مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان افزود: مردم از وضعیت آب این شهرستان رضایت دارند که این مساله بیانگر تلاش مسولان ابفای گلستان است.
تقدیر از فعالیت آبرسانی آبفای گلستان/ ضرورت در تکمیل طرح فاضلاب شهری گنبدکاووس
طیار با اشاره به ضرورت تکمیل و بهره برداری از مرحله نخست طرح ملی جمع آوری فاضلاب شهر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: طولانی شدن روند اجرایی این طرح ملی سبب شده  عمر مفید این طرح نیز به پایان برسد بنابراین شتاب بخشیدن به تکمیل این پرئژ امری ضروری است.
وی با اعلام آمادگی خود جهت پیگیری تخصیص اعتبارات ملی برای طرح جمع آوری فاضلاب شهر گنبدکاووس تصریح کرد: امیدواریم دولت محترم  هم با تمام قوا از این طرح حمایت کند و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح عظیم باشیم.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان دراین نشست ضمن قدردانی از همکاری خوب مدیران گنبدکاووس بویژه نماینده مردم شهر گنبد کاوس در مجلس شورای  اسلامی افزود:  در اجرای طرح جمع آوری فاضلاب، تنها مشکل کندی این طرح تخصیص نیافتن ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی است که درجریان سفر ریاست جمهوری به این استان تصویب شد.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد : انتظار داریم با توجه به تعامل خوبی که  با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایجاد شده بتوانیم مشکلات و کمبود اعتبارات در بخش فاضلاب را هر چه سریعتر مرتفع کنیم.
مهندس محمد هادی رحمتی یادآور شد: تخصیص اعتبارات بیشتر به حوزه آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس بویژه دربحث طرح جمع آوری فاضلاب آن ضروری است.
وی افزود سال گذشته هیچ اعتباری به این طرح تخصیص داده نشده و اکنون با توجه به افزایش دستمزدها و قیمت ها، این طرح مجددا به ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که درصورت تخصیص این میزان اعتبار درسال جاری، مرحله نخست آن به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تصریح کرد هم اکنون عملیات شبکه گذاری در ۴۰ درصد محدوده شهر به پایان رسیده و تنها عملیات اجرایی چند ایستگاه پمپاژ و بخشی از تصفیه خانه آن باقی مانده که درصورت تخصیص اعتبار در سال جاری قابل بهره برداری است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار