استاندار مازندران:
استان مازندران به تناسب قابلیت های مطلوبی که در ابعاد مختلف بویژه درحوزه کشاورزی ، صنعتی و گردشگری دارد به علت کم توجهی برای توسعه زیرساخت های آن نسبت به سایر استان های کشور پیشرفت مطلوبی نداشته است.
کد خبر: ۲۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 30 April 2015
از ورود به حاشيه ها بايد بپرهيزيم و براي توسعه همه جانبه استان تلاش كنيم و فرصت خدمت را قدر بدانيم
به گزارش تابناک استاندار مازندران خواستار بهره گيري از ظرفيت استثنايي شوراها براي توسعه مازندران شد و گفت: استان مازندران  به تناسب قابلیت های مطلوبی که در ابعاد مختلف بویژه درحوزه کشاورزی ، صنعتی و گردشگری دارد به علت کم توجهی برای توسعه زیرساخت های آن نسبت به سایر استان های کشور پیشرفت مطلوبی نداشته است.
ربیع فلاح تاكيد كرد : با وجود مزیت های فروان در بخش های مختلف متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم امکانات و زیرساخت های لازم را برای توسعه استان و رونق تولید و اشتغالزایی فراهم کنیم.
وی ادامه داد : به عنوان نمونه متوسط بارندگی سالانه در مازندران به مراتب بیشتر از دیگر مناطق کشور است و اگر برای به پایان رساندن سدهای نیمه تمام استان جهت مهار آب های سطحی تلاش بیشتری صورت می گرفت ، امروز بسیاری از اراضی کشاورزی منطقه با خشکسالی مواجه نمی شد و مشکل اشتغال در استان نداشتیم.
استاندار مازندران فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها را فرصتی استثنایی برای کشور دانست و گفت : این حاکمان محلی علاوه بر مراقبت از جایگاه خود باید برای توسعه همه جانبه روستاها و شهرها بیش از پیش تلاش کنند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با نام همدلی و همزبانی دولت و ملت افزود : همدلی زمینه ساز همزبانی خواهد بود و دراین زمینه باید بسترهای لازم را برای همزبانی فراهم کرد.
مقام عالي دولت در استان  تحقق شعار سال را از پیش شرط های توسعه مازندران دانست و ادامه داد : رمز موفقیت دولت و مجلس شورای اسلامی نیز در سایه همدلی وهمزبانی خواهد بود و همه باید در این حوزه تلاش کنیم.
استاندار مازندران با درخواست از شوراهای اسلامی روستاها برای تدوین کتابچه ای در باره جایگاه روستاها در تولید محصولات کشاورزی و بهره وری اظهار داشت : مازندران در تامین امنیت غذایی کشور نقش حساسی دارد و در صورتی که اعضای شوراهای اسلامی در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند به طورحتم دولت نیز حمایت های لازم را از آنان خواهد داشت.
وی همچنین از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خواست تا عملکردشان را به طور شفاف به نهادهای ذیربط گزارش کنند
استاندار مازندران در پايان خواستار بهره گيري از ظرفيت استثنايي شوراها براي توسعه مازندران شد و گفت : از ورود به حاشيه بايد بپرهيزيم و براي توسعه همه جانبه استان تلاش كنيم و فرصت خدمت را قدر بدانيم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران نیز در این همایش گفت : با توجه به نامگذاری سال جاری به همدلی و همزبانی دولت و ملت ، شوراهای اسلامی باید همراه و همدل با مسوولان نظام و دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنند.
علی نبیان افزود : همه مسوولان در نظام جمهوری اسلامی به نوعی به مردم بدهکارند و اگر اقدامی برای رفاه عمومی و آسایش افراد جامعه صورت می گیرد در واقع بخشی از بدهی مسوولان به مردم است
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار